Βράβευση Ελληνικής στα World’s Best Digital Banks in Western Europe

Η Ελληνική Τράπεζα ανακηρύσσεται νικήτρια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε δύο κατηγορίες στα Βραβεία World’s Best Digital Banks in Western Europe 2016 του Global Finance. Συγκεκριμένα, διακρίθηκε ως «Καλύτερη Ηλεκτρονική Τράπεζα Ιδιωτών & Επιχειρήσεων στην Κύπρο».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εντύπου, οι νικητές επιλέχθηκαν βάσει «της δύναμης της στρατηγικής για την προσέλκυση και εξυπηρέτηση πελατών ηλεκτρονικής τραπεζικής, της επιτυχίας στο να πείσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα ηλεκτρονικά προϊόντα, της αύξησης χρηστών ηλεκτρονικής τραπεζικής, το εύρος των προϊόντων που προσφέρουν, την ύπαρξη αποδεικτικών στοιχειών για τα οφέλη που έχουν αποκομίσει από πρωτοβουλίες στον συγκεκριμένο τομέα, και του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας της ιστοσελίδας διαδικτύου/κινητού.»

Σημειώνεται επίσης ότι οι νικητές των βραβείων αξιολογήθηκαν από την Infosys, παγκόσμιο ηγέτη στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, τεχνολογίας κι εξωτερικής ανάθεσης, ενώ η τελική επιλογή για τον πρώτο γύρο των νικητών έγινε από τους συντάκτες του Global Finance.

Σύμφωνα με τον Joseph D. Giarraputo, Εκδότη και Διευθυντή Σύνταξης του Global Finance, «Οι πιο πετυχημένες τράπεζες ιδιωτών κι εταιρειών του κόσμου είναι αυτές που έχουν ουσιαστικά μεταμορφωθεί σε ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές τράπεζες και που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη. Οι νικήτριες των φετινών βραβείων είναι οι τράπεζες που αντιλαμβάνονται ότι οι πελάτες, τόσο οι εταιρικοί, όσο και οι ιδιώτες, αναμένουν ότι οι χρηματοπιστωτικοί εταίροι τους θα τους προσφέρουν εύκολη πρόσβαση σε σειρά χρηματοπιστωτικών προϊόντων κι εργαλείων που θα είναι πλήρως ενσωματωμένα στην ευρύτερη ψηφιακή ζωή τους.»

Σχολιάζοντας την επιτυχία της Ελληνικής Τράπεζας, ο κ. Bert Pijls, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου, δήλωσε: «Οι σημερινοί πελάτες χαρακτηρίζονται από μικρότερη διάρκεια προσοχής, πρέπει να παίρνουν γρήγορες αποφάσεις και στρέφονται προς διάφορες πηγές για κάλυψη των χρηματοπιστωτικών τους αναγκών. Ο μόνος τρόπος για να ικανοποιηθούν αυτές οι νέες απαιτήσεις πελατών είναι μέσω των ψηφιακών μέσων, από την πρόσβαση μέσω διαδικτύου και κινητού, μέχρι τον τρόπο που οι πελάτες επικοινωνούν με ένα κατάστημα και τα εσωτερικά συστήματα που χρησιμοποιεί το προσωπικό.

Πέραν τούτου, οι πελάτες απαιτούν η ψηφιακή πρόσβαση να είναι εύκολη, ενστικτώδης και να γίνεται χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια, και για αυτό το λόγο επικεντρωνόμαστε ιδιαίτερα στην εμπειρία του χρήστη.

Η Ελληνική Τράπεζα είναι πολύ περήφανη που ανακηρύχθηκε νικήτρια σε αυτή την κατηγορία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Είναι μεγάλη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλουμε στον ψηφιακό τομέα, δείχνει ότι είμαστε σε σωστή πορεία και μας ωθεί να συνεχίσουμε να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας μέσω της ψηφιακής καινοτομίας».

Δειτε Επισης

Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης
Τράπεζα Κύπρου: Ξεκινά το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών-Όλες οι πληροφορίες
Κριστίν Λαγκάρντ: Δεν εξαρτόμαστε από τη Fed για την μείωση των επιτοκίων
Εισαγωγή δύο νέων σειρών ομολόγων της Astrobank στη Νέα Αγορά του ΧΑΚ
Κάποια επιδείνωση των ΜΕΔ σε ευρωπαϊκές τράπεζες αναμένει για το 2024 ο DBRS
Στο κενό έφεση κατά απόφασης Επαρχιακού Δικαστηρίου για υπόθεση αγοράς αξιογράφων και χρεογράφων
Προανήγγειλε μείωση επιτοκίων η Λαγκάρντ-Σε σύντομο χρονικό διάστημα και αν δεν υπάρξει μεγάλο σοκ
Επιτόκια: Γιατί Deutsche Bank και Morgan Stanley «ρίχνουν» τις προβλέψεις
Πώς το ESG παίρνει μορφή μέσα από το διατραπεζικό έργο αξιολόγησης επιχειρήσεων (video)