Mas: Αλλάζουν την αγορά με direct payments

Με μιας εξόχως πρωτοποριακή, για τα κυπριακά δεδομένα, κίνηση η αλυσίδα υπεραγορών Mas επιχειρεί να κάνει τη διαδικασία πληρωμών προς τους προμηθευτές της πιο γρήγορη, πιο αποτελεσματική και σαφώς πιο φθηνή σε σύγκριση με την ισχύουσα κατάσταση.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι η αλυσίδα Mas στήνει μηχανισμό για απευθείας πληρωμές (direct payments) των προμηθευτών της, μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

Με τη συγκεκριμένα μέθοδο η αλυσίδα επιχειρεί να καταργήσει τη σημερινή κατάσταση με τις ουρές στα λογιστήρια του ομίλου, την ασυνεννοησία μεταξύ ατόμων που πληρώνουν ή παραλαμβάνουν επιταγές και τις χρονοβόρες διαδικασίες που καθυστερούν όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές. Μεγάλος στόχος είναι επίσης η μείωση του κόστους τόσο για την αλυσίδα, αφού θα εξοικονομεί σημαντικό χρόνο κυρίως για το λογιστήριο, όσο και για τους προμηθευτές οι οποίοι δεν θα χρειάζεται να στέλνουν άτομα για εισπράξεις, τα οποία μάλιστα περιμένουν αρκετή ώρα για παραλαβή μιας επιταγής κι έπειτα για την κατάθεσή της σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ήδη η αλυσίδα Mas έχει σχεδιάσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα πληρωμών της σε συνεννόηση με την τράπεζά της αλλά και με ειδικούς επί ανάλογων, τεχνικών θεμάτων. Παράλληλα, έχουν ζητηθεί τα IBAN Numbers από τους προμηθευτές, προκειμένου να αρχίσει σταδιακά η ηλεκτρονική πληρωμή τιμολογίων.

Όπως αναφέρει στο InBusinessNews, ο γενικός διευθυντής των υπεραγορών Mas, Τόμης Παπαδόπουλος, το νέο σύστημα πληρωμών θα είναι έτοιμο για λειτουργία εντός των επόμενων εβδομάδων. «Απομένει η διευθέτηση ορισμένων τεχνικών θεμάτων αλλά και να εξασφαλίσουμε IBAN Numbers από προμηθευτές μας, προκειμένου να αρχίσουμε τις πληρωμές με τη νέα –πλέον- μέθοδο. Δεν θεωρώ πως είναι διαδικασία που θα πάρει μήνες, αλλά αντίθετα σε μερικές εβδομάδες αισιοδοξώ πως θα ‘μαστε έτοιμοι» τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος.

Η «ταυτότητα» των Mas
Η αλυσίδα Mas αποτελεί τη σύμπραξη 34 μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο, οι οποίες μπήκαν κάτω από την ίδια ομπρέλα σε πολλά επίπεδα (λογιστήριο, μάρκετινγκ, διαφήμιση, σχεδιασμός καταστημάτων και λογοτύπων) προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του ιδιαιτέρως ανταγωνιστικού περιβάλλοντος του κυπριακού λιανεμπορίου.

Τα μέλη της «συμμαχίας» των Mas διατηρούν 38 υπεραγορές, οι οποίες είναι συνήθως κάτω από 1.000 τ.μ. και λειτουργούν σε γειτονιές και συνοικίες εντός ή εκτός αστικών κέντρων. Τα περισσότερα καταστήματα της αλυσίδας λειτουργούν έχοντας ως προσωπικό τα μέλη της οικογένειας στην οποία ανήκει το κάθε μαγαζί.

Ως σύνολο η αλυσίδα Mas πραγματοποιεί κύκλο εργασιών της τάξης των 70 εκατ. ευρώ ετησίως, ποσό που την κατατάσσει στην πέμπτη θέση της λίστας με τις μεγαλύτερες αλυσίδες υπεραγορών σε σχέση με τον τζίρο τους. Πιο πάνω βρίσκονται οι αλυσίδες Carrefour, ΑλφαΜέγα, Metro και η Παπαντωνίου. Ο συνολικός κύκλος εργασιών του λιανικού εμπορίου της Κύπρου, συνυπολογίζοντας τις πωλήσεις υπεραγορών και discounters (αλυσίδες καταστημάτων Lidl, Smart και Plus), είναι της τάξης των 800 με 900 εκατ. ευρώ.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο