Ετήσια γενική συνέλευση ομίλου εταιρειών Φρου Φρου

Κερδοφορία για το 2013 σε σχέση με τις ζημίες του 2012 κατέγραψε ο όμιλος εταιρειών Φρου Φρου.

Τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος ανέλυσε στους μετόχους ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Άλκης Χατζηκυριάκος, κατά την διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ομίλου εταιρειών Φρου Φρου στην Κοκκινοτριμιθιά. 

Στην ομιλία του ο κ. Χατζηκυριάκος ανέφερε μεταξύ άλλων, «κατά το 2013 μέσα σε ένα αχανές «οικονομικό περιβάλλον», ο όμιλος εταιρειών Φρου Φρου κατάφερε να αναστρέψει τα αποτελέσματα, από τις ζημίες του 2012 σε κερδοφορία το 2013». 

 

Κατά το 2013 συνεχίστηκε η ανάπτυξη νέων προϊόντων  στην ομάδα μπισκότων Φρου Φρου, στην ομάδα δημητριακών προγεύματος Golden Choice καθώς και στην ομάδα των  Handy Snacks, όλα με βάση τις ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή και σε πολύ προσιτές τιμές, συμπλήρωσε ο κύριος Χατζηκυριάκος. 

Κύρια μέριμνα του ομίλου παραμένει η αποκατάσταση των αποτελεσμάτων του στα προ της οικονομικής ύφεσης επίπεδα.  Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου «είμαστε σε σωστή τροχιά ανάκαμψης και προσβλέπουμε σε ένα ακόμη πιο βελτιωμένο 2014 με στόχο να πάμε μπροστά, σε πιο ψηλά και βελτιωμένα επίπεδα οικονομικών επιδόσεων και αποτελεσμάτων». 
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls