Εκδήλωση του Gap για τα παιδιά

Εκδήλωση ειδικά για τα παιδιά παρουσιάζει το Gap στο My Mall στη Λεμεσό, το Σάββατο 7 Ιουνίου.
 

Στη εκδήλωση, τα παιδιά όλων των ηλικιών θα έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους και να εκφραστούν μέσα από διασκεδαστικές κατασκευές και χειροτεχνίες.

Πηγή έμπνευσης για την εκδήλωση αποτελεί το concept της παιδικής καλοκαιρινής συλλογής και καμπάνιας του Gap, που είναι η αυτοέκφραση, γιορτάζοντας έτσι, με τον καλύτερο τρόπο την παιχνιδιάρικη πλευρά της παιδικής ηλικίας. Μέσα από μια αισιόδοξη ματιά και την πεποίθηση ότι ο καθένας μπορεί να δώσει το δικό του δημιουργικό στίγμα στον κόσμο, το Gap ενσαρκώνει την έννοια της ακτινοβολίας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί από τις 10:00 μέχρι τις 13:00, ενώ όσοι πελάτες αγοράσουν προϊόντα από την παιδική και βρεφική συλλογή θα πάρουν ένα ξεχωριστό δώρο.

 

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Gap στην Κύπρο είναι ο Όμιλος Azadea, που κατέχει και λειτουργεί τα δικαιώματα δικαιόχρησης πέραν των 50 brands στη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική, την Ασία και την Ευρώπη.

Το Gap Inc. είναι ένας όμιλος λιανικού εμπορίου που προσφέρει προϊόντα ρουχισμού, αξεσουάρ, και προϊόντα προσωπικής φροντίδας για άντρες, γυναίκες, παιδιά και βρέφη, με brands όπως τα, Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta και Intermix. Οι καθαρές πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2013 ήταν 16.1 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια. Τα προϊόντα Gap Inc. είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, μέσω περίπου 3.100 καταστημάτων που διαχειρίζεται η εταιρεία, πάνω από 350 franchise καταστήματα και ιστοσελίδες ηλεκτρονικών αγορών.

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο