Μ&P: Αύξηση εργασιών λόγω Kings Avenue

Κατά 20% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της Mallouppas & Papakostas το πρώτο τρίμηνο του 2014 γεγονός που η εταιρεία αποδίδει στη λειτουργία έξι νέων καταστημάτων στο Kings Avenue Mall στην Πάφο. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας που αντιπροσωπεύει brands όπως Mango, Stradivarius, Calzedonia, Intimissimi και Tezenis, ανήλθε σε 7.8εκ. ευρώ σε σύγκριση με 6.5εκ. ευρώ. Στην αύξηση συνέβαλαν κα οι βελτιωμένες πωλήσεις του Four Day Clearance. Το μεικτό κέρδος του συγκροτήματος ανήλθε σε 3εκ. ευρώ σε σύγκριση με 2.2εκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013 παρουσιάζοντας αύξηση 36.4%.

Αν και το ποσοστό μεικτού κέρδους ανήλθε σε 37.9% σε σύγκριση με 33.9% την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η διεύθυνση της εταιρείας εκτιμά ότι το αρνητικό κλίμα που επικρατεί στην αγορά θα συνεχίσει ολόκληρο το 2014.

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο