Έρευνα: Καλύτερη εξυπηρέτηση στο κατάστημα ή online;

Έρευνα για τις συνήθειες του Βρετανού καταναλωτή και πως αυτές μεταβάλλονται ανάλογα των τάσεων, με τίτλο The Consumer 2014, δημοσίευσε το εγκεκριμένο περιοδικό Retail Week. 

Μέσα από την έρευνα το Retail Week δημοσίευσε στοιχεία για την αγορά και εάν οι καταναλωτές στη Βρετανία προτιμούν να ψωνίζουν από το κατάστημα ή διαδικτυακά. Μέσα στην έρευνα παρουσίαζονται τα καταστήματα με το καλύτερο τμήμα εξυπηρέτησης στο κατάστημα αλλά και στο διαδίκτυο. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του περιοδικού, το 52.4% ξεκινούν τις αγορές στους στα καταστήματα και έπειτα συμπληρώνουν με αγορές διαδικτυακά, ενώ το 36% ακολουθεί το αντίστροφο ταξίδι αγορών. 

Μάλιστα, το 28% αυτών που ψωνίζουν από το διαδίκτυο κάνουν έρευνα για τα προϊόντα που θα αγοράσουν μέσω του smartphone τους, ενώ το 31.4% πληρώνουν περισσότερα για γρηγορότερη παράδοση. 

Παράλληλα, η έρευνα λέει ότι 41.5% ψωνίζουν περισσότερο στα καταστήματα, 29% ψωνίζουν περισσότερο διαδικτυακά, 18% κάνουν έρευνα διαδικτυακά και τελικά ψωνίζουν από τα καταστήματα, 4.8% κάνουν έρευνα στα καταστήματα και ψωνίζουν τελικά διαδικτυακά, ενώ ένα ποσοστό 4% ψωνίζουν διαδικτυακά και παραλαμβάνουν οι ίδιοι το πακέτο από το κατάστημα. 

Τέλος, η έρευνα δίνει μια λίστα με τα βρετανικά καταστήματα που προσφέρουν καλύτερη διαδικτυακή και in store εξυπηρέτηση: 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls