Σε νέες συνεργασίες προχώρησε ο Όμιλος Μ.Π.Μ.

Σε νέες συνεργασίες κι επεκτάσεις προχώρησαν το 2014 οι θυγατρικές εταιρείες του ομίλου Μ.Π.Μ.
Συγκεκριμένα, το Τμήμα Επαγγελματικών Προϊόντων Κομμωτηρίου της MPM Distributors ανέλαβε τη διανομή των 100% Φυσικών Πρόσθετων Μαλλιών «Great Lengths».

Τη νέα αντιπροσωπεία «Marcha Ballerina» ανέλαβε η MPM Fashion. Πρόκειται για κλασικές μπαλαρίνες και flip flop, που διατίθενται σε ειδικά σχεδιασμένο κιόσκι εντός του Mall of Cyprus και στο νέο κατάστημα FOX στην Πάφο.

Επιπλέον, η εταιρεία House of Beauty ανέλαβε δύο νέες αντιπροσωπείες στα καλλυντικά ευρείας διανομής. 1. Τα SpaPharma, που είναι καλλυντικά βασισμένα σε μεταλλικά στοιχεία από τη Νεκρά Θάλασσα και 2. τα Body Farm, που είναι 100% φυσικά προϊόντα από την Ελλάδα.

Τέλος, η MPM Imports επέκτεινε τη διανομή της εντός των υπεραγορών Carrefour, ενώ δημιούργησε και e-shop.

Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Μ.Π.Μ. συγκροτείται από επτά εταιρείες:
1.    Την MPM Distributors Ltd, που δραστηριοποιείται στη διανομή καλλυντικών και οδοντιατρικών προϊόντων.
2.    Την MPM Fashion Ltd, που δραστηριοποιείται στα είδη ένδυσης.
3.    Την MPM Food & Beverage Ltd, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των εστιατορίων.
4.    Την House of Beauty Ltd, το 50% της οποίας κατέχει η MPM Group και το υπόλοιπο 50% η CTC) και η οποία δραστηριοποιείται στα καλλυντικά πολυτελείας.
5.    Την Cheeseline Ltd, που δραστηριοποιείται στα τρόφιμα αποθήκευσης σε περιβαλλοντικές συνθήκες, εψυγμένα και κατεψυγμένα τρόφιμα.
6.    Την MPM Imports Ltd, που δραστηριοποιείται στα λιπαντικά & ελαστικά και τα ταξιδιωτικά είδη.
7.    Την MPM Accessories Ltd, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των ρολογιών.

Ο Όμιλος Μ.Π.Μ. έχει τις ρίζες του στην εταιρεία Π. Χρ. Μιχαηλίδη, η οποία ιδρύθηκε το 1928 με σκοπό την εμπορία φαρμάκων. Σήμερα είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο επιτυχημένους οργανισμούς εμπορίας, διανομής και λιανικής πώλησης στην Κύπρο. Ειδικεύεται στην εγχώρια εμπορία ενός διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου εμπορικών επωνυμιών απ’ όλο τον κόσμο.

 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls