Kings Avenue Mall: Ξεπέρασε τα 100 καταστήματα

Πολλά νέα καταστήματα άνοιξαν τους τελευταίους δύο μήνες στο Kings Avenue Mall. Ο αριθμός των καταστημάτων έχει πλέον ξεπεράσει τα εκατό, δίνοντας έτσι στους πελάτες περισσότερες επιλογές σε είδη ένδυσης , υπόδησης, αξεσουάρ, υπηρεσιών και εστίασης.

Τα νέα καταστήματα που άνοιξαν τους δύο τελευταίους μήνες είναι το Charles & Keith, το Camel Active, το U.S. Polo, το LC Leather & Fur, το Chrysanthou Shoes, το Intersport, το Fox Kids & Baby, το Prehistoric Treasures, το Ramazotti Bags & Accessories, το Adidas και το Burger King. Το ενδιαφέρον για ενοικίαση των λιγοστών διαθέσιμων καταστημάτων είναι ψηλό και αναμένονται κι άλλες αφίξεις.

Πάνω από 1.5 εκ. επισκέπτες βρέθηκαν στο Kings Avenue Mall από τη μέρα που άνοιξε τις πύλες του στο κοινό, πριν από 6 μήνες και ενώ η τουριστική σεζόν αρχίζει εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες αναμένεται ότι θα επισκεφθούν το εμπορικό κέντρο.

Σε δήλωση της η Marketing Manager του Kings Avenue Mall Pauline Klimentos Gabriel ανάφερε ότι «Με ιδιαίτερη χαρά και ευχαρίστηση υποδεχόμαστε κάθε Σαββατοκύριακο τον μεγάλο αριθμό ντόπιων επισκεπτών από Λεμεσό και Λευκωσία,  αυξάνοντας έτσι σημαντικά την επισκεψιμότητα του Kings Avenue Mall. Τώρα ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους τουρίστες».

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls