Linea Marina: Εξάγει σε Ελβετία και Γερμανία

Συμφωνία για εξαγωγές των προϊόντων της με δύο καινούργιους πελάτες στην Ελβετία και στο Βερολίνο της Γερμανίας, υπέγραψε η κυπριακή βιομηχανία παραγωγής γυναικείου ενδύματος G.M.C. Trading Ltd, γνωστή με το brand name  «Linea Marina». Παράλληλα, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την αποκλειστικότητα του δανέζικου brand St. Martins, που περιλαμβάνει ρούχα για νεαρές εργαζόμενες γυναίκες.
 
Παρά την οικονομική κρίση και τις δυσκολίες που επηρεάζουν την κυπριακή βιομηχανία, η εταιρεία αυξάνει την καλή φήμη της στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ευρώπη και συνεχίζει επενδύει. μΈχοντας ήδη, διαγράψει μια επιτυχημένη πορεία 37 ετών στο χώρο του γυναικείου pret-a-porte, έχει σήμερα να επιδείξει ένα εκτεταμένο πελατολόγιο στην Κύπρο και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς και συνεχή ανάπτυξη των υποδομών και δυνατοτήτων της.
Σχεδιάζει και παράγει τις δικές της συλλογές, προωθώντας τη δική της επωνυμία, Linea Marina τόσο στην εγχώρια αγορά μέσω των τριών καταστημάτων της όσο και σε Γερμανία και Ελβετία, με ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία. Έχει επίσης, βραβευτεί από το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας & Τουρισμού  για τρεις χρονιές, για τις προσπάθειες, τις καινοτομίες που επέδειξε και κατάφερε να εδραιωθεί στην Ευρώπη και στην Ελβετία συγκεκριμένα. Επιπλέον, το 2011, είχε προταθεί στα IN Business Awards, στην κατηγορία μικρομεσαία επιχείρηση.
 
Να σημειωθεί ότι το Σάββατο 12 Απριλίου, η εταιρεία θα πραγματοποιήσει cocktail party με 20% έκπτωση, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ, παρουσιάζοντας τη νέα της μάρκα St. Martins, αλλά και τις υφιστάμενες Luisa Cerano, MAC Jeans, Linea Marina for Men, JOOP business line και casual line.
 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα