Διάκριση για το Opel ADAM στα βραβεία «AutoTrophy»

Στα βραβεία του «Auto Trophy» που διοργανώνει το περιοδικό Auto Zeitung, το Opel ADAM κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στην κατηγορία «Αυτοκίνητα Πόλης» και μάλιστα με διαφορά από τον άμεσο ανταγωνισμό. Το Opel Cascada ήρθε δεύτερο στην κατηγορία «Cabrio μέχρι 30.000 Ευρώ» αφήνοντας πίσω ακόμα και premium ανταγωνιστές του. Το Opel Ampera μεταξύ των 17 ηλεκτροκίνητων μοντέλων του ανταγωνισμού κατατάχθηκε στην τρίτη θέση.

«Και φέτος, καταφέραμε να αγγίξουμε την κορυφή στο θεσμό βραβείων ‘Auto Trophy’» σχολίασε ο Πρόεδρος Δ.Σ. της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, χαρούμενος για την επιτυχία στην Έρευνα Αναγνωστών του Auto Zeitung. «Αυτό δείχνει ότι τα νέα μας μοντέλα, και κυρίως τα Opel ADAM και Cascada, έχουν ιδιαίτερη απήχηση και ότι εμείς μπορούμε να ικανοποιούμε τα γούστα των οδηγών μας. Θα συνεχίσουμε να βαδίζουμε στον ίδιο δρόμο και στο μέλλον, χωρίς συμβιβασμούς: Θα δημιουργούμε εμπνευσμένα αυτοκίνητα με καινοτόμες και παράλληλα προσιτές τεχνολογίες.»

Συγκεντρώνοντας το 35,8% των ψήφων, το Opel ADAM ήταν ο νικητής από τους 22 υποψηφίους της κατηγορίας ‘Αυτοκίνητα Πόλης’. Εκτός του ότι άφησε πίσω του αξιόλογα μοντέλα της αγοράς, πέτυχε μία διαφορά σημαντικά μεγαλύτερη από αυτή της προηγούμενης χρονιάς. Ο πρωταθλητής εξατομίκευσης της Opel, από τότε που παρουσιάστηκε, έχει εξελιχθεί σε πρότυπο μεταξύ των μικρών μοντέλων Lifestyle. Παράλληλα, το ADAM πέτυχε το δεύτερο καλύτερο ατομικό αποτέλεσμα στα φετινά βραβεία «Auto Trophy.  Το νέο, μεσαίο Opel Cascada, όταν επιλέχθηκε ως υποψήφιο, οι αναγνώστες του Auto Zeitung το κατέταξαν στην κατηγορία των premium cabrio και τελικά αναδείχτηκε δεύτερο μεταξύ των ‘Cabrio μέχρι 30.000 ευρώ’.

Το βραβείο του ADAM παρέλαβε ο Dr. Neumann στο Classic Remise στο Düsseldorf. Περίπου 300 προσκεκλημένοι παρευρέθηκαν στο επίσημο γκαλά του «Auto Trophy». Περισσότεροι από 100.000 αναγνώστες του Auto Zeitung συμμετείχαν στην 26η ψηφοφορία του ‘Auto Trophy’. Συνολικά 400 διαφορετικά μοντέλα αξιολογήθηκαν σε 29 κατηγορίες.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe