KEAN: Νέα στρατηγική για Heinz

Νέα ώθηση στην ΚΕΑΝ για τη περαιτέρω εξέλιξη δίνει η ανάληψη της αντιπροσωπείας και διανομής της Heinz.

Όπως ανέφερε η διευθύντρια μάρκετινγκ της ΚΕΑΝ, Εύη Παπαδοπούλου την ερχόμενη εβδομάδα αναμένονται στην Κύπρο εκπρόσωποι της Heinz Company για να συζητηθεί η γενικότερη στρατηγική που θα ακολουθηθεί ως αναφορά την προώθηση όλων των προϊόντων Heinz.

«Πλέον η γκάμα μας έχει διευρυνθεί σε προϊόντα στερεής μορφής. Η Heinz είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες επώνυμων τροφίμων παγκοσμίως κι η συνεργασία αυτή ανοίγει νέους ορίζοντες για την ΚΕΑΝ. Τα οφέλη θα είναι αμοιβαία με την υποδομή που διαθέτουμε», εξήγησε χαρακτηριστικά.


 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls