Hyundai: Άνοδος 9,9% στις πωλήσεις

Αύξηση 9,9% σημείωσε η Hyundai μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2013, διαθέτοντας 3.500.022 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Και αυτό παρά την ελαφρά μείωση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά.
 
Στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, η Hyundai θα συνεχίσει τις προσπάθειες για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας, ενισχύοντας έτσι την αξία της μάρκας, σ’ ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στις ανεπτυγμένες, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές.
 
Συγκεκριμένα, η Hyundai θα ενισχύσει και επεκτείνει τη σειρά μοντέλων στην κατηγορία Modern Premium, στον τομέα του σχεδιασμού, του μάρκετιγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
 
Άνοδο σημείωσε και ως μάρκα η Hyundai, στον αριθμό 43 του καταλόγου Interbrand 2013 Best 100 Global Brands, με συνολική αύξηση της αξίας της κατά 20,5%.
 

Δειτε Επισης

Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ