Τέλος στη 40ετή συνεργασία McDonald"s – Heinz

Μία από τις μεγαλύτερες συνεργασίες στο διεθνή χώρο του εμπορίου έχει τερματιστεί, μετά από 40 χρόνια. Πρόκειται για τη συνεργασία της McDonald's με την Heinz, μετά από απόφαση της τελευταίας να προσλάβει τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της ανταγωνίστριας εταιρείας της McDonald's, Burger King, για να ηγηθεί των επιχειρήσεών της.
 
Η αλυσίδα fast-food ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την πώληση της σάλτσας Heinz στα 34.000 καταστήματά της παγκόσμια.
 
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Heinz Bernardo Hees, προσχώρησε στην επιχείρηση από τον περασμένο Ιούνιο, εξακολουθεί όμως, να είναι αντιπρόεδρος στην εταιρεία Burger King, η οποία ελέγχεται από την 3G Capital.
 
Η McDonald 's τόνισε πως θα κινηθεί προς άλλες συνεργασίες με προμηθευτές. Οι δύο εταιρείες θα διατηρήσουν τη μέχρι τώρα, ομαλή συνεργασία τους, ώστε να μην παρατηρηθούν προβλήματα στα εστιατόρια McDonald 's, στις σχέσεις με τους πελάτες ή και στη γεύση του φαγητού.
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls