Έρευνα RAI: Βουτιά στην αγορά επίπλωσης

Η RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.

Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.

Το InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά επίπλωσης και DIY

Αγορά επίπλωσης και DIY
Η αγορά επίπλωσης, όπως προκύπτει από την έρευνα, καθορίζεται από το κόστος των προϊόντων. Οι καταναλωτές δε φαίνεται να ενδιαφέρονται πλέον τόσο πολύ για την ποιότητα των προϊόντων. Παράλληλα, το 64% έχει σταματήσει να ψωνίζει έπιπλα, αντίθετα με το 25% που παρατηρείται στα προϊόντα DIY. Όσο αφορά τα καταστήματα επίπλων μόλις το 21% των καταναλωτών επισκέπτεται τα ίδια καταστήματα, ενώ στην αγορά DIY το ποσοστό αγγίζει το 28%. Υψηλό και στις δύο κατηγορίες είναι το ποσοστό αυτών που δεν ενδιαφέρονται για τις μάρκες, με τα έπιπλα να φτάνουν το 45% και τα DIY το 38%.

Αλλαγές στις Αγορές αγαθών
NameName
Name

 

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
NameName
Name
 

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα
NameName
Name
 


 

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας