Carlsberg: Κούρσα με αστέρια της Premier League

Τι κοινό έχουν τα πρώην αστέρια της Premier League Robbie Fowler, Gareth Southgate, Jimmy Bullard, Marcel Desailly και Chris Kamara; Και οι πέντε ξεπερνούν όλες μας τις προσδοκίες στην καινούρια διαφήμιση της Carlsberg,  όπου τους παρακολουθούμε να κάνουν την πιο ξέφρενη κούρσα της ζωής τους.  

Στη νέα διαφήμιση, εκτός από τους πέντε θρύλους του ποδοσφαίρου, λαμβάνουν μέρος άλλοι 200 κομπάρσοι με τη διαφήμιση να απεικονίζει τις συναρπαστικές αλλά και τις δύσκολες στιγμές της Barclays Premier League, της οποίας η Carlsberg είναι ο επίσημος συνεργάτης. Από φίλαθλους μέχρι σχολιαστές, παίχτες, επόπτες  και  διαιτητές, η επική αυτή διαφήμιση, συγκεντρώνει  ότι έχει να κάνει με τη μαγεία και την αίγλη της Premier League, με την Carlsberg να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των μοναδικών στιγμών ποδοσφαίρου .

Η  διαφήμιση με τίτλο ‘The Ride’ απεικονίζει εκατοντάδες ανθρώπους σε ένα rollercoaster, που συμβολίζει τα επεισόδια, την ένταση, τον ενθουσιασμό, τις δόξες, τα συναισθήματα και  όλες τις στιγμές που βιώνει ο κάθε οπαδός σε κάθε αγώνα της σεζόν.

Ο Tom Moradpour, Vice President της Carlsberg δήλωσε: «Η Barclays Premier League, είναι μακράν το πιο συναισθηματικά φορτισμένο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στον πλανήτη. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που κάνουν την Premier League αυτό που είναι. Συνολικά  4,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν την Barclays Premier League σε 212 χώρες, από όλες τις γωνιές του κόσμου. Αυτό ήταν η έμπνευση μας να δημιουργήσουμε μια διαφημιστική εκστρατεία που να μπορεί να φέρει στη ζωή όλα αυτά τα συναισθήματα που διαπερνούν τους οπαδούς».

Η Carlsberg δημιούργησε μια διαφήμιση που διαδραματίζεται εκτός γηπέδου, όμως με τα ηχητικά εφέ, τους συμβολισμούς και την ένταση, η διαφήμιση να συνδέεται αναμφίβολα με το ποδόσφαιρο, με θετική απήχηση στους οπαδούς.


 

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά