Φωτιάδης: Το Johnnie Walker στην κορυφή της IWSR

Στην πρώτη θέση της λίστας IWSR (International Wine & Spirit Research) για brands παγκόσμιας κλάσης (World Class Brands rankings) βρέθηκε το Johnnie Walker της Diageo, καταλαμβάνοντας τη θέση του Hennessy της LVMH.

Το Johnnie Walker έλαβε συνολική βαθμολογία 377 πόντους – το Hennessy ακολουθεί με 375 βαθμούς και στην τρίτη θέση βρίσκεται το Jack Daniel’s με 369 βαθμούς. Ο παγκόσμιος όγκος πωλήσεων του διάσημου «περιπατητή» αυξήθηκε κατά 6,1% μεταξύ του 2011 και του 2012 και για πρώτη φορά ξεπερνά τα 18 εκατομμύρια κιβώτια. Η μάρκα έχει προσθέσει πάνω από 1 εκατομμύριο κιβώτια τον χρόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

To Johnnie Walker έχει αναπτυχθεί ισχυρά σε ορισμένες αγορές σε όλο τον κόσμο, με αύξηση άνω των 100.000 κιβώτιων το 2012 σε χώρες όπως το Μεξικό, η Πολωνία, οι ΗΠΑ, η Νότια Αφρική και η Ταϊλάνδη, καθώς και στην αγορά αφορολόγητων και αδασμολόγητων εμπορευμάτων κατά τα ενδοκοινοτικά ταξίδια.
Κατά την πρόσφατη παρουσίαση για τα ετήσια αποτελέσματα, ο διευθύνων σύμβουλος της Diageo Ivan Menezes, δήλωσε: «Για μένα η απόδοση του Johnnie Walker φέτος ήταν εκπληκτική. Είναι το μεγαλύτερο brand της Diageo σε πολλές  πτυχές και έχουμε προσθέσει 1 εκατομμύριο επιπλέον κιβώτια αυτό τον χρόνο».

Η έκθεση World Class Brands Report της IWSR (International Wine & Spirit Research) για παγκοσμίου κλάσης brands, είναι η κατάταξη για τις επιδόσεις κορυφαίων αλκοολούχων brands. Μια παγκόσμια παρουσία είναι το αρχικό κριτήριο για συμπερίληψη στη συγκεκριμένη λίστα. Η συμπερίληψη απαιτεί τουλάχιστον 20,000 κιβώτια να πωλούνται σε τουλάχιστον 3 περιοχές (οι αφορολόγητες και αδασμολόγητες περιοχές λογαριάζονται σαν μία περιοχή). Mε βάση αυτό το κριτήριο, 135 brands πληρούσαν τις προϋποθέσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Diageo, έχει τον μεγαλύτερο αριθμό brands παγκόσμιας κλάσης -  28 στον αριθμό - εκ των οποίων τα τέσσερα βρίσκονται στο top 10 (Johnnie Walker, Ciroc, Buchanan’s και Captain Morgan). Στo σύνολο της Diageo συμπεριλαμβάνονται και 4 brands της USL India, που αποκτήθηκε πρόσφατα από την εταιρεία.
Το Johnnie Walker στην Κύπρο καθώς και όλα τα προϊόντα της εταιρείας Diageo αντιπροσωπεύει η εταιρεία Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ.

 

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας