Στην 43η θέση παγκόσμια η αξία της Hyundai το 2013

Με βάση τον επίσημο κατάλογο Αξίας της Μάρκας (Brand Value) 2013 της Interbrand, η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai, με αύξηση της τάξεως του 20% και συνολική αξία 9.004 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής, ανέβηκε από την 53η στην 43η θέση παγκόσμια.
 
Στον κατάλογο της Interbrand, μπροστά από την Hyundai, βρίσκονται άλλες πέντε παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, που παρακολουθούν με ενδιαφέρον την αξία της να ανεβαίνει ασταμάτητα, ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης της πορείας στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο