ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ: Ιδού η νέα συσκευασία

Νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά φρέσκου γάλακτος δημιουργεί η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ με το λανσάρισμα της καίνουργιας και καινοτόμου ημιδιάφανης συσκευασίας δύο λίτρων, με χερούλι. Η εταιρεία ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, μελετώντας τη συμπεριφορά και τις νέες ανάγκες των Κύπριων καταναλωτών, έθεσε ως στόχο τη δημιουργία μιας καινοτόμου συσκευασίας για το φρέσκο γάλα, στοχεύοντας να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των καταναλωτών κατά τη χρήση του προϊόντος.

Η νέα ημιδιαφανής συσκευασία, δύο λίτρων της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ διαθέτει χερούλι στο πάνω μέρος έτσι ώστε να είναι βολική στο κράτημα και στην χρήση. Παράλληλα το ορθογώνιο σχήμα της βάσης, την κάνει ιδιαίτερα βολική για αποθήκευση στο ψυγείο. Ο ειδικός σχεδιασμός της την καθιστά ιδανική στην χρήση ακόμη και από μικρά παιδιά.

Η νέα συσκευασία του φρέσκου γάλακτος δύο λίτρων της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα σημεία πώλησης από τις 17 Σεπτεμβρίου 2013, στους 2 τύπους φρέσκου γάλακτος  ελαφρύ με 1,5% λιπαρά και με 3% λιπαρά.  

Η εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα, το οποίο προκύπτει μετά τη συνένωση των δύο μεγαλύτερων γαλακτοβιομηχανιών της Κύπρου ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, υλοποιώντας έναν από τους στόχους που τέθηκαν, για συνεχή ανάπτυξη και καινοτομία που θα έχει πάνω από όλα θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ έχει εδραιωθεί στο μυαλό του καταναλωτή ως η «πρώτη γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου», η οποία προσφέρει πλήρη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων.


 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα