Διαφημιστική καμπάνια σχεδιάζει το online supermarket Odelo

Το πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα online supermarket Odelo σχεδιάζει να κάνει γνωστό το όνομα και τις υπηρεσίες του στο ευρύ κοινό μέσω διαφημιστικής καμπάνιας.

Μάλιστα το Odelo έχει προχωρήσει σε προκήρυξη διαγωνισμού για να επιλέξει το διαφημιστικό γραφείο με το οποίο θα πορευτεί στη νέα εποχή του λιανικού εμπορίου, στην οποία ουσιαστικά διαμορφώνει.

Επτά διαφημιστικά γραφεία ενδιαφέρονται για συνεργασία με το Odelo και τη Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία θα επιλέξει με ποιο διαφημιστικό θα συνεργαστεί.

Τα γραφεία που επιδιώκουν συμφωνία με το Odelo είναι:
1. Telia & Pavla
2. Partners Y&R
3. TBWA Entelia
4. Pandora Ogilvy
5. Innovation Leo Burnett
6. Contact
7. Riot

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο