Strongbow και Lambrini λάνσαραν dark fruit ciders

Σε πιο dark ciders στρέφονται οι παραγωγοί μηλίτη στη Βρετανία, σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer.
 
Η Heineken για παράδειγμα, λάνσαρε πριν από δύο μήνες περίπου μια ποικιλία σκούρων φρούτων του μηλίτη της Strongbow, ενώ η Halewood μια παραλλαγή από κεράσι και μήλο του brand Lambrini.
 
Το Strongbow dark fruit cider περιλαμβάνει χυμό φραγκοστάφυλου και βατόμουρου. Τον Ιούλιο λάνσαρε επίσης, μια ποικιλία αχλαδιού. Η εμφάνιση του dark fruit έγινε σε τενεκεδάκια των 440 ml αρχικά και τον Αύγουστο των 500 ml. Το λανσάρισμά του προωθήθηκε από διαφημίσεις outdoor και δείγματα. 
 
Η ενέργεια της Heineken να λανσάρει το νέο μηλίτη με γεύσεις για να προσελκύσει περισσότερους θαυμαστές, κρίθηκε πετυχημένη μια και απ’ ότι φαίνεται από μετρήσεις παρατηρείται αύξηση στην κατανάλωση χρόνο με το χρόνο.
Πηγή: The Grocer

Δειτε Επισης

«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Προσέλκυση νέων επενδυτών...«Κεφάλαιο κίνησης σε επιχειρήσεις, θα ενσωματωθούν και συγκεκριμένα κίνητρα»
Ικανοποίηση Κεραυνού για Fiscal Monitor του ΔΝΤ-«Επαναβεβαιώνεται η πολύ καλή πορεία της οικονομίας μας»
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Columbia Technology και Sita δημιουργούν την SmartSea-Θα παρέχει λύσεις ναυτιλιακής τεχνολογίας