Εasy σουπερμάρκετ από τον Στέλιο Χατζηιωάννου

Στην αγορά του λιανικού εμπορίου επιχειρεί να μπει ο Κύπριος πολυεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Στέλιος Χατζηιωάννου. 
 
Έχει ήδη στα σκαριά ένα easy, φθηνό σούπερμαρκετ, το οποίο είναι σχεδόν έτοιμο να αρχίσει τη λειτουργία του με στόχο να αποσπάσει μερίδιο από την αγορά τροφίμων της Βρετανίας, όπου γίνεται κάθε χρόνο τζίρος περίπου 200 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τους «Τάιμς του Λονδίνου».
 
Ο Στέλιος Χατζηιωάννου, όπως ανέφερε η βρετανική εφημερίδα, έκανε αίτηση για την κατοχύρωση της διεύθυνσης easyFoodstore.com, όπου μπορεί κανείς να βρει τα πάντα για τις επιχειρήσεις του επιχειρηματία, τα λογότυπα, όπως της αεροπορικής easyJet, ενώ διατηρεί το παραδοσιακό πορτοκαλί χρώμα των υπόλοιπων επιχειρήσεων και συμμετοχών του Στέλιου Χατζηιωάννου. 
 
Ο όμιλος επιχειρήσεων easyGroup του Κύπριου επιχειρηματία δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο όταν ρωτήθηκε σχετικά από τους «Τάιμς». Άλλες ανταγωνίστριες αλυσίδες σουπερμάρκετ δεν γνώριζαν για την πιθανολογούμενη είσοδο στην αγορά αυτή του Στέλιου Χατζηιωάννου μέχρι που επικοινώνησε μαζί τους η εφημερίδα, ανέφερε στο σχετικό του άρθρο ο Ντομινίκ Κένεντι που έχει γράψει το ρεπορτάζ. 
 
Μέχρι τώρα η πιο σημαντική ένδειξη για το αντικείμενο δραστηριότητας της νέας προσπάθειας του Στέλιου Χατζηιωάννου είναι η παραπάνω νέα διαδικτυακή διεύθυνση που καταχώρησε, η οποία παραπέμπει, με βάση το όνομά της, σε αγορές τροφίμων. 
 
Οι «Τάιμς» αναφέρουν ακόμη ότι ο επιχειρηματίας δεν έχει αντίστοιχα κατοχυρώσει κάποιο όνομα για υπηρεσία παράδοσης τροφίμων στους πελάτες όπως αυτές που έχουν σήμερα μεγάλα σουπερμάρκετ στη Βρετανία και αλλού. Πηγή που επικαλείται η βρετανική εφημερίδα σημείωσε ότι πριν από χρόνια ο Στέλιος Χατζηιωάννου έλαβε προειδοποίηση από ειδικό της αγοράς λιανικής ότι οι υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων που έχουν αγοραστεί από τα σουπερμάρκετ είναι κατά κανόνα ζημιογόνες. Και αυτό γιατί η εταιρεία πουλάει το προϊόν στην ίδια τιμή - είτε αυτό αγοραστεί από τα ράφια της είτε παραγγελθεί ηλεκτρονικά και παραδοθεί στο σπίτι του πελάτη με δικό της φορτηγάκι. 
 
Ένδειξη πάντως, για τα σχέδια του Στέλιου Χατζηιωάννου ενδεχομένως να είναι παλαιότερες δηλώσεις του ότι έχει εμπνευστεί από τον τρόπο λειτουργίας της μεγάλης αλυσίδας λιανικών πωλήσεων των ΗΠΑ Wal-Mart, η οποία περνά στους καταναλωτές εκπτώσεις που γίνονται από μαζικές αγορές προϊόντων. Δεν είναι τυχαίο ότι οι επιχειρήσεις του Στέλιου Χατζηιωάννου βασίζονται σε σημαντικό βαθμό στο πρότυπο αυτό. 
 
Για παράδειγμα, η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων του αγόρασε 7.000 ολόιδια οχήματα Mercedes αντί να προσφέρει επιλογή εξοπλισμού στους πελάτες της. 
Εκτιμάται ότι το σουπερμάρκετ του θα μπορούσε ενδεχομένως να προσφέρει στους πελάτες χαμηλότερη τιμή εάν αυτοί παραγγέλνουν προϊόντα από το Διαδίκτυο λίγο καιρό πιο πριν. 
 
Ο Χατζηιωάννου έγινε γνωστός από την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους easyJet. Στη συνέχεια δημιούργησε και άλλες επιχειρήσεις όπως την easyCar (ενοικιάσεις αυτοκινήτων) και την easyHotel (ενοικιάσεις δωματίων ξενοδοχείων), οι οποίες όπως είχαν μικρότερη επιτυχία από αυτή του αερομεταφορέα. Σύμφωνα με το περιοδικό «Φορμπς» η προσωπική του περιουσία ανέρχεται σε περίπου 1 δισ. δολ. Πρώην συνεργάτης του έχει πει γι' αυτόν ότι κινητήρια δύναμη πίσω από τις προσπάθειες του Κύπριου επιχειρηματία είναι να αποδείξει πως μπορεί να είναι το ίδιο πετυχημένος ακόμη και όταν ασχολείται με διαφορετικά αντικείμενα εκτός από τα ναυτιλιακά για τα οποία είναι γνωστή η οικογένειά του.
Πηγή: www.tanea.gr
 

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς