Mall of Cyprus: Λογική μείωση πωλήσεων

Στο 10% υπολογίζει τη μείωση των πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2013 ο γενικός διευθυντής του Τhe Mall of Cyprus Μάριος Χοιρομερίδης.

Μιλώντας στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των Δικαιούχων Χρήσης Καταστημάτων του εμπορικού κέντρου, σημείωσε πως η επισκεψιμότητα του Mall για το πρώτο εξάμηνο του 2013 έχει διατηρηθεί σε πολύ καλά επίπεδα και παρουσιάζει και μια μικρή αύξηση 0,2% εν σχέση με πέρσι.  «Παρόλη τη σημαντική πτώση στις επισκέψεις τον Μάρτιο και Απρίλιο φέτος, λόγω των γνωστών δυσάρεστων γεγονότων, οι καταναλωτές επέστρεψαν στο Mall τον Μάιο και τον Ιούνιο, και μαζί τους επέστρεψαν και οι πωλήσεις των καταστημάτων», εξήγησε.

Πρόσθεσε δε, πως το πρώτο τετράμηνο του 2013 οι πωλήσεις ήταν μεν μειωμένες όπως θα περίμενε κανείς, κατά περίπου 15%, αλλά όχι σε ανησυχητικά επίπεδα αφού υπήρξε μια καλή διόρθωση τον Μάιο και Ιούνιο που πιθανώς να ρίχνει την συνολική μείωση των πωλήσεων κάτω από 10% για το εξάμηνο. «Συγκρίνοντας τις πωλήσεις αυτές με την υπόλοιπη αγορά η μείωση αυτή θεωρείται λογική, αφού το The Mall of Cyprus παραμένει ο πιο σημαντικός εμπορικός προορισμός στην Κύπρο», τόνισε ο Μ. Χοιρομερίδης.

Σε σχέση με το 2012, οι πωλήσεις στο σύνολο των νέων και υφιστάμενων καταστημάτων του ακινήτου έχουν διατηρηθεί περίπου στα ίδια επίπεδα με μια μικρή άνοδο της τάξης του 2.5%.  «Μεγάλο μέρος της διατήρησης των πωλήσεων είναι και το γεγονός ότι τα πλείστα καταστήματα πλέον κάνουν συνεχώς προσφορές προς τους καταναλωτές, και αυτές οι προσφορές επικοινωνούνται συνεχώς από την διεύθυνση του Mall μέσω των social media».
 
Ο γενικός διευθυντής του εμπορικού κέντρου, χαρακτήρισε σημαντικό το γεγονός ότι όλα τα καταστήματα στο The Mall of Cyprus είναι μισθωμένα οπόταν δεν υπάρχουν κενά καταστήματα, παρόλη την οικονομική κρίση.

Παράλληλα, η διεύθυνση του mall έχει ανακοινώσει σημαντικά μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης που αφορούν: σημαντική μείωση κοινοχρήστων εξόδων, προσωρινή αναστολή πληρωμής μέρους δικαιωμάτων χρήσης, στρατηγικές ενέργειες στο μάρκετινγκ αλλά και αξιολόγηση επενδύσεων σε συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας.

Η μεγάλη περίοδος των ξεπουλημάτων και προσφορών για τα καλοκαιρινά προϊόντα, πρόσθεσε, έχει μόλις αρχίσει αυτή την εβδομάδα και αναμένεται ότι θα βοηθήσει τα καταστήματα να πετύχουν ικανοποιητικές πωλήσεις αφού οι νέες οικονομικές συνθήκες και ο πλέον απαιτητικός καταναλωτής, σημαίνει ότι σε τέτοιες περιόδους εκπτώσεων οι καταναλωτές δεν χάνουν την ευκαιρία να κάνουν σημαντικά ευκαιριακά ψώνια.

«Ενώ είναι σίγουρα δύσκολο να προβλέψει κανείς τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και της αυξημένης ανεργίας, ευελπιστούμε ότι λόγω και των μεγάλων πλεονεκτημάτων που προσφέρει ένα Mall στους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού, οι επισκέψεις για Ιούλιο και Αύγουστο θα είναι αυξημένες εν σχέση με πέρσι», κατέληξε ο Μ. Χοιρομερίδης.

Στο 10% υπολογίζει τη μείωση των πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2013 ο γενικός διευθυντής του Τhe Mall of Cyprus Μάριος Χοιρομερίδης.

Μιλώντας στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των Δικαιούχων Χρήσης Καταστημάτων του εμπορικού κέντρου, σημείωσε πως η επισκεψιμότητα του Mall για το πρώτο εξάμηνο του 2013 έχει διατηρηθεί σε πολύ καλά επίπεδα και παρουσιάζει και μια μικρή αύξηση 0,2% εν σχέση με πέρσι.  «Παρόλη τη σημαντική πτώση στις επισκέψεις τον Μάρτιο και Απρίλιο φέτος, λόγω των γνωστών δυσάρεστων γεγονότων, οι καταναλωτές επέστρεψαν στο Mall τον Μάιο και τον Ιούνιο, και μαζί τους επέστρεψαν και οι πωλήσεις των καταστημάτων», εξήγησε.

Πρόσθεσε δε, πως το πρώτο τετράμηνο του 2013 οι πωλήσεις ήταν μεν μειωμένες όπως θα περίμενε κανείς, κατά περίπου 15%, αλλά όχι σε ανησυχητικά επίπεδα αφού υπήρξε μια καλή διόρθωση τον Μάιο και Ιούνιο που πιθανώς να ρίχνει την συνολική μείωση των πωλήσεων κάτω από 10% για το εξάμηνο. «Συγκρίνοντας τις πωλήσεις αυτές με την υπόλοιπη αγορά η μείωση αυτή θεωρείται λογική, αφού το The Mall of Cyprus παραμένει ο πιο σημαντικός εμπορικός προορισμός στην Κύπρο», τόνισε ο Μ. Χοιρομερίδης.

Σε σχέση με το 2012, οι πωλήσεις στο σύνολο των νέων και υφιστάμενων καταστημάτων του ακινήτου έχουν διατηρηθεί περίπου στα ίδια επίπεδα με μια μικρή άνοδο της τάξης του 2.5%.  «Μεγάλο μέρος της διατήρησης των πωλήσεων είναι και το γεγονός ότι τα πλείστα καταστήματα πλέον κάνουν συνεχώς προσφορές προς τους καταναλωτές, και αυτές οι προσφορές επικοινωνούνται συνεχώς από την διεύθυνση του Mall μέσω των social media».
 
Ο γενικός διευθυντής του εμπορικού κέντρου, χαρακτήρισε σημαντικό το γεγονός ότι όλα τα καταστήματα στο The Mall of Cyprus είναι μισθωμένα οπόταν δεν υπάρχουν κενά καταστήματα, παρόλη την οικονομική κρίση.

Παράλληλα, η διεύθυνση του mall έχει ανακοινώσει σημαντικά μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης που αφορούν: σημαντική μείωση κοινοχρήστων εξόδων, προσωρινή αναστολή πληρωμής μέρους δικαιωμάτων χρήσης, στρατηγικές ενέργειες στο μάρκετινγκ αλλά και αξιολόγηση επενδύσεων σε συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας.

Η μεγάλη περίοδος των ξεπουλημάτων και προσφορών για τα καλοκαιρινά προϊόντα, πρόσθεσε, έχει μόλις αρχίσει αυτή την εβδομάδα και αναμένεται ότι θα βοηθήσει τα καταστήματα να πετύχουν ικανοποιητικές πωλήσεις αφού οι νέες οικονομικές συνθήκες και ο πλέον απαιτητικός καταναλωτής, σημαίνει ότι σε τέτοιες περιόδους εκπτώσεων οι καταναλωτές δεν χάνουν την ευκαιρία να κάνουν σημαντικά ευκαιριακά ψώνια.

«Ενώ είναι σίγουρα δύσκολο να προβλέψει κανείς τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και της αυξημένης ανεργίας, ευελπιστούμε ότι λόγω και των μεγάλων πλεονεκτημάτων που προσφέρει ένα Mall στους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού, οι επισκέψεις για Ιούλιο και Αύγουστο θα είναι αυξημένες εν σχέση με πέρσι», κατέληξε ο Μ. Χοιρομερίδης.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο