Παρουσία του John Lewis και στο αεροδρόμιο του Heathrow

Το πρώτο του κατάστημα στο Terminal Two του αεροδρομίου Heathrow ανοίγει το John Lewis τον  Ιούνη του 2014, με στόχο να κτίσει τη φήμη του brand του και διεθνώς.
 
Ο βρετανός λιανέμπορος σχεδιάζει να δημιουργήσει ποικιλία από αποκλειστικές επιλογές του δικού του σήματος, αλλά και από άλλες συνεργασίες σχεδιαστών, σ’ ότι αφορά στα είδη σπιτιού, μόδας, δώρων και εποχιακών τμημάτων.
 
Το κατάστημα στο Terminal Two θα στελεχωθεί από πολύγλωσσα άτομα, ώστε να προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες σε διεθνείς πελάτες, αλλά και προσωπικό shopping service. 
 
Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της John Lewis Andy Street, αυτό το νέο άνοιγμα αποτελεί ένα τεράστιο βήμα προς την επέκταση της διεθνούς στρατηγικής της εταιρείας δίνοντας πρόσβαση σε μια από αγορές με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο. 
 
Η εταιρεία John Lewis διατηρεί ήδη καταστήματα σε 33 χώρες και επεκτείνεται σε διεθνείς επιχειρήσεις χονδρικής πώλησης. Φημίζεται ιδιαίτερα για τις σειρές από κρεβάτια, μπάνια και επιτραπέζια σκεύη.
 
Από την άλλη, το αεροδρόμιο του Heathrow κερδίζει πάνω από £1,7 δισ. ετησίως στις λιανικές πωλήσεις και εξυπηρετεί πελάτες από 180 και πλέον προορισμούς παγκοσμίως.
 
Επιπλέον, το Τerminal Two θα μετονομαστεί σε «The Queen’s Terminal» προς τιμή των εορτασμών του Αδαμάντινου Ιωβηλαίο της βασίλισσας Βικτωρίας. Όταν ολοκληρωθεί η αναδιαμόρφωση του χώρου, αναμένεται ότι περισσότεροι από 55.000 επισκέπτες θα περνούν καθημερινά από το τερματικό.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ