Η μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις αυτοκινήτων της 20ετίας σε ΕΕ

Στο χαμηλότερο επίπεδο της 20ετίας υποχώρησαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ε.Ε. τον Μάιο, καθώς η αύξηση της ανεργίας που προκαλείται από την οικονομική ύφεση συνέβαλε στη μείωση της ζήτησης, σύμφωνα με  δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg.
 
Οι πωλήσεις στις 27 χώρες της Ε.Ε. μειώθηκαν κατά 5,9% σε 1,04 εκατομμύρια οχήματα, από 1,11 εκατομμύρια αυτοκίνητα πριν από ένα χρόνο, φθάνοντας το χαμηλότερο σημείο από το 1993, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών (ACEA). 
 
Τον Απρίλιο είχε καταγραφεί αύξηση 1,7%, που ήταν και η μόνη τους τελευταίους 19 μήνες. Αν συμπεριληφθούν οι πωλήσεις στην Ελβετία, τη Νορβηγία και την Ισλανδία, οι πωλήσεις τον Μάιο μειώθηκαν κατά 5,9% σε 1,08 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις στη Γερμανία μειώθηκαν 9,9% έναντι αύξησης 3,8% τον Απρίλιο.
 
Η ανεργία έφθασε στο επίπεδο - ρεκόρ 12,2% τον Απρίλιο στις 17 χώρες της Ευρωζώνης και η μεταποιητική παραγωγή στην περιοχή συρρικνώθηκε τον Μάιο, συνεχίζοντας μία σχεδόν διετή τάση. Τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας προβλέπουν ότι η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου θα συρρικνωθεί για έκτο συνεχόμενο έτος το 2013, με πιθανή μία ανάκαμψη στο τελευταίο τρίμηνο του.
 
Οι πωλήσεις της γαλλικής Peugeot, της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, μειώθηκαν κατά 13% τον Μάιο, ενώ οι πωλήσεις της επίσης γαλλικής Renault μειώθηκαν 10%. 
 
Μειωμένες κατά 11% ήταν οι πωλήσεις της GM και της Fiat. Οι Γερμανοί αντιπρόσωποι αυτοκινήτων μείωσαν τις τιμές τους 11,9% κατά μέσο όρο τον περασμένο μήνα έναντι μείωσης 11,6% πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με το περιοδικό Autohaus PulsSchlag. Η Opel έκανε ακόμη μεγαλύτερη μείωση τιμών, που έφθασε το 15,2% από 12% πέρυσι, ενώ η Fiat πρόσφερε μειώσεις 13,5% έναντι 12% το 2012. Η μέση μείωση των Citroen, Peugeot και Renault, σύμφωνα με το περιοδικό τον Μάιο, ήταν 13,3%.
 
Πηγή: www.zougla.gr
 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα