Οnline αγορές από την εταιρεία Stephanis

Τις online αγορές ξεκίνησε από την 1η Ιουνίου η εταιρεία A.Stephanis & Co Ltd, σε μια προσπάθεια να προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες στον καταναλωτή.
 
Όπως τόνισε η marketing manager της εταιρείας Σόφη Στεφανή, ο καταναλωτής προτιμά πλέον να ψωνίζει από το σπίτι ή το γραφείο, οπότε η εταιρεία ανταποκρίνεται πλέον στην ανάγκη αυτή. «Οι τρόποι παράδοσης χωρίζονται σε τρεις», είπε κι εξήγησε: «Μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του στο χώρο του, από οποιοδήποτε κατάστημα Στεφανή, αλλά και σε υποκατάστημα ACS, ενώ δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση παράδοσης αν το ποσό είναι 30 ευρώ και άνω».
 
Τόνισε ακόμα, ότι ο πελάτης έχει την ευκαιρία αν είναι κάτοχος της My Stephanis card να επωφελείται από τις εκπτώσεις αγοράζοντας είτε από τα καταστήματα είτε online από την ιστοσελίδα. «Τέλος, έχει και την επιλογή να παραλάβει έτοιμη την παραγγελία του τυλιγμένη ως δώρο», πρόσθεσε.
 
Σε μια νέα below the line ενέργεια η εταιρεία πραγματοποιεί από τις 5 Ιουνίου, ένα διαγωνισμό on line και μάλιστα με μεγάλη, όπως είπε η κ. Στεφανή, ανταπόκριση. «Η προσπάθειά μας είναι συνεχής για να προσφέρουμε στους πελάτες μας κίνητρα με ειδικές εκπτώσεις σε ενδιαφέροντα προϊόντα ή  μοναδικούς διαγωνισμούς και να διατηρούμε ψηλά το ενδιαφέρον των πελατών στα καταστήματα μας και στην ιστοσελίδα μας», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα