Apivita: Δυναμική επέκταση με εξαγωγές

Νέες επενδύσεις όσον αφορά την προβολή της γκάμας προιόντων και έμφαση στις εξαγωγές δίνει το 2013, η ελληνική εταιρεία παραγωγής φυσικών καλλυντικών Apivita.

Έχοντας προσφάτως ολοκληρώσει τη δημιουργία του νέου πρότυπου εργοστασίου παραγωγής της, η εταιρεία έχει πλήρως μετεγκατασταθεί στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Το νέο εργοστάσιο και οι κτιριακές εγκαταστάσεις συνολικού εμβαδού 7.000 τ.μ. χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε θέματα ενέργειας και περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αποτελώντας ένα από τα πρώτα οικολογικά βιοκλιματικά κτίρια παραγωγής στην Ελλάδα.

Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί έως το τέλος του 2013 την αναβάθμιση της εμπορικής της παρουσίας με την επέκταση του υφιστάμενου χώρου που διαθέτει στο Κολωνάκι, δημιουργώντας το πρώτο ολοκληρωμένο σημείο προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, σε έκταση 650 τ.μ.

Πέρα από την εσωτερική αγορά και την ενίσχυση της παρουσίας της στο κανάλι του φαρμακείου, η εταιρεία επικεντρώνεται στην αύξηση των εξαγωγών της και στην ανάπτυξη των τοπικών θυγατρικών της σε ΗΠΑ και Ισπανία.

Τα προϊόντα της Apivita διεθνώς εξάγονται σε 14 χώρες (Αυστραλία, Βέλγιο, Κύπρο, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Κροατία, Βρετανία και ΗΠΑ). Διαθέτει τα προϊόντα της τόσο στην αγορά του φαρμακείου όσο και στην παραδοσιακή λιανική, με flagship stores, καταστήματα και παρουσία μέσα σε μεγάλα πολυκαταστήματα (shops in shop).

Ήδη λειτουργούν 10 καταστήματα σε Hong Kong, 9 στην Ιαπωνία και δύο στην Σιγκαπούρη στην οποία η Apivita εισήλθε πρόσφατα. Από τον περασμένο Ιούνιο, η εταιρεία αποτελεί ένα από τα brand που η βρετανική αλυσίδα Marks and Spencer επέλεξε να συνεργαστεί προκειμένου να δημιουργήσει ειδικό τμήμα με φυσικά καλλυντικά υψηλής ποιότητας. Γενικότερα η Μεγάλη Βρετανία, αποτελεί πολλά υποσχόμενη αγορά, με τη διάθεση των προϊόντων να γίνεται ήδη σε 50 καταστήματα, ενώ το 2013 θα γίνεται σε περισσότερα από 120.

Σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, το 2012 ο κύκλος εργασιών της στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα €28,5 εκ. ενώ η θυγατρική της στην Ισπανία, από €1,8 εκ. πωλήσεις, έφθασε στα €3,35 εκ. πέρυσι. Οι εξαγωγές της εκτός από αυτές της Ισπανίας και των ΗΠΑ, από €2,7 εκ. έφθασαν τα €5,3 εκ. το 2012.
 

Πηγη:euro2day.gr

Δειτε Επισης

Βουλή: Ζητά επαναπροκήρυξη Σχεδίου ρύθμισης οφειλών προσφύγων
Θεσμοθετεί απευθείας διάλογο με το επιχειρείν η Κυβέρνηση-Επιβεβλημένη η ενίσχυση της φήμης της Κύπρου
Αποχωρεί από την ΟΕΒ μετά από 41 χρόνια ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Κώστας Χριστοφίδης
Αντώνης Αντωνίου: Τι χρειάζεται για να υπάρξει ένα βιώσιμο και ελκυστικό επενδυτικό οικοσύστημα
Σταύρος Σταύρου: Ανησυχεί το ΚΕΒΕ...Ο αυξημένος κίνδυνος και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Α. Βαφεάδης: Έτσι θα κινηθεί η Κυβέρνηση εάν η Kition δεν καταθέσει την εγγυητική για λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
ΟΕΒ: Η γενική συνέλευση, οι προκλήσεις για το επιχειρείν και η σημασία της συνεργασίας με το ΚΕΒΕ