Pernod Ricard: Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στις έγκυες

Η νέα προσπάθεια της Pernod Ricard αγγίζει τη χρήση του σήματος για τις έγκυες γυναίκες, με σκοπό να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
 
Η γνωστή εταιρεία αλκοολούχων ποτών, με την αναγραφή στις φιάλες της, προειδοποιεί για την κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πρόκειται για ένα λογότυπο που θα παροτρύνει τις έγκυες γυναίκες να μην πίνουν  και θα τοποθετείται πάνω στις φιάλες των εμπορικών σημάτων των ποτών όπως, Chivas Regal, Absolut και Malibu. 
 
Η επέκταση του προαιρετικού συστήματος επισήμανσης έχει ως στόχο να τονίσει «απερίφραστα» στις έγκυες γυναίκες τους κινδύνους της κατανάλωσης οινοπνεύματος.
Αυτή η καμπάνια θα υποστηριχθεί από δημόσιες διασκέψεις, φυλλάδια και δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων που θα αναδείξουν και άλλες υποχρεώσεις της εταιρείας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης πίεσης από την κυβέρνηση στους παρασκευαστές ποτών για τη συγκεκριμένη προειδοποίηση. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης