Γ. Θεοδότου: Να βρούμε νέους τρόπους συνεργασίας

Στην εξεύρεση νέων τρόπων συνεργασίας πρέπει να προχωρήσουν λιανέμποροι και προμηθευτές για να ανταπεξέλθουν αυτής της κρίσης. Αυτό τόνισε στις δηλώσεις του στην κάμερα του INBusinessnews, ο Director and Marketing Manager της Alphamega Hypermarkets Γιώργος Θεοδότου. 

Ο κ. Θεοδότου μιλούσε στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου, που διοργάνωσε στις 15 Μαΐου, η ΙΜΗ.

Όπως είπε, οι σχέσεις λιανέμπορων- προμηθευτών παραμένουν καλές, αλλά σίγουρα περνούν και οι δύο μια κρίσιμη καμπή λόγω των δύσκολων καιρών που διανύουμε. «Θεωρώ ότι είναι και οι δύο χαμένοι από την κρίση αυτή, αφού η κατανάλωση μειώνεται συνεχώς και το καλάθι της οικοκυράς συρρικνώνεται», σημείωσε, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι πρέπει να βρεθούν νέοι τρόποι συνεργασίας.

Ανέφερε ότι οι εταιρείες σήμερα εστιάζονται σε περισσότερο category management προς όφελος και του καταναλωτή. Καταλήγοντας, είπε ότι στο πλαίσιο αυτό η Άλφαμεγα προσπαθεί να μειώσει τα έξοδα κι είναι πιο επιλεκτική στο τι προϊόντα θα επιλέξει για να προσθέσει στη γκάμα της.


 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα