Μικρότερο το γιορτινό τραπέζι, συγκρατημένοι οι καταναλωτές

 

Παρά τη μείωση των τιμών η ανεργία είναι αυξημένη γι’ αυτό και μέχρι και τη Μεγάλη Δευτέρα, παρατηρήθηκε μειωμένη κίνηση στην αγορά με τους καταναλωτές να είναι συγκρατημένοι. Αυτό τόνισε ο λειτουργός – συντονιστής του Παγκύπριου Συνδέσμου Καταναλωτών Γιώργος Στυλιανού κληθείς να σχολιάσει την κίνηση στην αγορά ενόψει των προσφορών των καταστημάτων και του διευρυμένου ωραρίου για το Πάσχα.
 
Όπως είπε, παρατηρείται ελαφρώς μια μείωση στην κίνηση σε σχέση με την περσινή χρονιά, αλλά κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με τα Χριστούγεννα. «Αναμένουμε ότι θα αυξηθεί η κατανάλωση γύρω στη Μεγάλη Πέμπτη - Μεγάλη Παρασκευή, όπως γίνεται συνήθως», τόνισε. Σημείωσε όμως, ότι δεδομένης της οικονομικής κρίσης, οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται ότι έχουν αλλάξει. «Ο κόσμος είναι πλέον πιο μαζεμένος. Μπορεί η αγορά να κινηθεί κάπως τις επόμενες μέρες, αλλά όχι στα πρότυπα των περασμένων χρόνων. Μπορεί η περίοδος εορτών να επιβάλλει αυξημένη κατανάλωση, εντούτοις ο καταναλωτής τώρα θα περιοριστεί στα αναγκαία, με το γιορτινό τραπέζι να παρουσιάζεται μικρότερο», υπογράμμισε.
 
Ανέφερε ακόμα, ότι οι συνήθειες γύρω από την ένδυση- υπόδηση έχουν επίσης, αλλάξει, ενώ έχει σταματήσει η χρήση των πιστωτικών καρτών. «Υποχωρεί και η τάση των Κυπρίων να ψωνίζει αυτή την εποχή, δεν θα παρατηρηθεί αυξημένη κατανάλωση στον τομέα αυτό», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας