Αβέβαιο μέλλον για Lucozade και Ribena

 

Στο πλαίσιο διορθωτικών κινήσεών της, η εταιρεία GlaxoSmithKline αναθεωρεί τις στρατηγικές επιλογές που έχει για τα brands της Lucozade και Ribena.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, ο CEO της εταιρείας Andrew Witty τόνισε ότι στόχος της εταιρεία είναι να διασφαλίσει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των προϊόντων της, εξηγώντας παράλληλα ότι δεν έχουν ληφθεί οποιεσδήποτε αποφάσεις για το μέλλον τους. Υπογράμμισε μεταξύ άλλων, ότι κάποιες ενέργειες που μπορούν να γίνουν, αφορούν σε επενδύσεις, εξεύρεση συνεταίρου ή ακόμα και αφαίρεση των προϊόντων από την γκάμα της. 
 

Δειτε Επισης

Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023