Το Sainsbury’s μειώνει προμηθευτές και προωθήσεις

 

Η γνωστή αλυσίδα υπεραγορών Sainsbury’s αποκάλυψε πρόσφατα, ότι στα άμεσα πλάνα της συμπεριλαμβάνεται η μείωση των προμηθευτών, αλλά και των προωθήσεών της.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, σε πρόσφατη συνάντηση που είχε η διεύθυνση του Sainsbury’s με τους προμηθευτές τους ανακοίνωσε ότι «δεν μπορούν όλοι που βρίσκονται στο δωμάτιο να είναι στο δικό τους λεωφορείο». Συγκεκριμένα, στην πρώτη γραμμή του πυρός θα βρεθούν πρώτα τα «μεσαίας γραμμής προϊόντα», τονίζοντας ειδικά ότι «θα τους στοιχίσει χρήματα» για να παραμείνουν στα ράφια των υπεραγορών της αλυσίδας.
Η διεύθυνση της εταιρείας ενδιαφέρεται να συνεχίσει να εμπορεύεται με προμηθευτές, οι οποίοι μπορούν οι ίδιοι να αναπτυχθούν μέσα στις υπεραγορές. «Θα πρέπει να είναι έτοιμοι να επενδύσουν στην επιχείρηση και να συνεταιριστούν πιο στενά», ανέφεραν συγκεκριμένα. Επιθυμούν, επίσης, να μειώσουν τον αριθμό των αποθεμάτων επώνυμων προϊόντων με άλλα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα. Επιπλέον, αποκάλυψαν ότι το 90% των πωλήσεων σε πολλές από τις κατηγορίες τροφίμων, προέρχονταν από τις προσφορές. Στόχος της αλυσίδας όμως, είναι να κάνει τις τιμές της πιο «δίκαιες και καθαρές».
 
Ο CEO της εταιρείας Sainsbury’s Justin King ενώπιον μιας απειλής από τους discounters, καθησύχασε τονίζοντας ότι τα τοπικά καταστήματά της άξιζαν περισσότερο από τις υπεραγορές Lidl και Asda και τα convenience stores της αναπτύσσονταν πολύ πιο γρήγορα.
 
Με το πέρας της συνάντησης, ένας από τους προμηθευτές είχε χαρακτηρίσει τη σύσκεψη ως «συνεργατική και ειλικρινή». Παρόλα αυτά, ένας άλλος είχε επισημάνει ότι «κάθε χρόνο τονίζουν πως υπάρχει μείωση στις διαφημίσεις, ενώ κάθε χρόνο το ποσοστό αυτό ανεβαίνει». 
 

Δειτε Επισης

Λιανικό εμπόριο: Ελπίδες στην άμεση απασχόληση ξένων εργαζομένων-Κλειδί οι φοιτητές
Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών