Σε κρίση η αγορά κρέατος στη Βρετανία

Τα πάνω κάτω έχει φέρει το πρόσφατο σκάνδαλο με το κρέας αλόγου στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών.

Σύμφωνα με έρευνες στη Βρετανία, τρεις στους πέντε έχουν ήδη αλλάξει τις διατροφικές τους συνήθειες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο. Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών αναφέρει ότι αγοράζει λιγότερο επεξεργασμένο κρέας, όπως μπιφτέκια, ενώ ένας στους τέσσερις αποφεύγουν γενικώς έτοιμα γεύματα που περιέχουν κρέας.

Η εμφάνιση υψηλής ποσότητας αλογίσιου κρέατος σε μεγάλες αλυσίδες όπως τα Tesco και τα Burger King μέχρι τους κατασκευαστές Findus και Birds Eye έχει σοκάρει τους καταναλωτές.

Η ομάδα καταναλωτών Which? διαπίστωσε ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην βιομηχανία τροφίμων υποχώρησε κατά 25%, ενώ το 60% αυτών άλλαξαν τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Ειδικότερα για τα κρέατα, το 44% των καταναλωτών κοιτάζουν πλέον πιο προσεκτικά τα συστατικά στις συσκευασίες των κρεάτων, ενώ το 83% ζητούν όπως αναγράφεται η χώρα προέλευση του κρέατος.

Πηγή: libertygb.org.uk
 
 

Δειτε Επισης

Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών
Investors In People Platinum: Η σημαντικότερη διεθνής διάκριση ανθρώπινου δυναμικού για τρίτη φορά στον Όμιλο ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ