Damart: Ποιότητα, προσεγμένες τιμές και νέα προϊόντα

Μπορεί να διανύουμε δύσκολα χρόνια λόγω οικονομικής κρίσης, η εταιρεία Damart όμως, επενδύοντας στην ποιότητα και τις προσεγμένες τιμές, κρατά τους πελάτες της ικανοποιημένους.


Όπως ανάφερε η διευθύντρια των Damart Κύπρου Σκεύη Νεοκλέους, η εταιρεία, κατά τον περασμένο και τον φετινό χειμώνα, κατάφερε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της στα ύψη, με το νέο της προϊόν, τα θερμαντικά Damart Thermolactyl. «Επίσης, επενδύσαμε αρκετά και στο ρουχισμό, εισάγοντας καλής ποιότητας ρούχα από τη Γερμανία, παιδικά ρούχα από το Μιλάνο, ενώ επενδύσαμε και στο ανατομικό, ορθοπεδικό παπούτσι», τόνισε. Τον Απρίλη μάλιστα, θα γίνει εισαγωγή μιας νέας σειράς γυναικείων και ανδρικών ρούχων από το υλικό ocealis. «Πρόκειται για υλικό, το οποίο μπορεί κάποιος να φορέσει στους 45ο Κελσίου και να κρατά το σώμα δροσερό», εξήγησε η κ. Νεοκλέους.


Επισήμανε ακόμα, ότι η εταιρεία δεν σταμάτησε να εκδίδει τον κατάλογο που αποστέλλει στους πελάτης της, παρόλο που αυτό έχει κόστος. «Κάναμε θυσίες, για να μην απογοητεύσουμε τους πελάτες μας», είπε χαρακτηριστικά. Σημείωσε ότι σε τέτοιες περιόδους κρίσεως, αν κάτι δεν πάει καλά το διαφοροποιείς, αλλά στην περίπτωση της εταιρείας, δεν χρειάστηκε, γιατί αυτό είναι κάτι που κάνει ήδη, εδώ και 30 χρόνια. «Για να αντέξουμε και να διαφοροποιηθούμε τόσα χρόνια στηριχτήκαμε στους πιστούς μας πελάτες, το πολύ καλής ποιότητας υλικό που προσφέρουμε και στο πολύ καλό προσωπικό μας που αγαπά και στηρίζει την εταιρεία», επισήμανε. Και πρόσθεσε: «Κτίσαμε γερά θεμέλια πάνω σ’ αυτές τις βάσεις, γι’ αυτό και η εταιρεία προχωρεί καλά. Παρακολουθούμε την ψυχολογία του κόσμου και τις οικονομικές συνθήκες και προσαρμοζόμαστε. Η Λευκωσία σημείωσε μικρή αύξηση το περασμένο καλοκαίρι και πιστεύω ότι θα έχει και το επόμενο. Την περισσότερη μείωση είχε η Πάφος, η Λάρνακα είχε μείωση 10- 15%, ενώ η Λεμεσός σημείωσε μείωση στην περιοχή Πολεμιδιών, καθώς είναι μια περιοχή που εξαρτάται από την οικοδομική βιομηχανία, που με την κρίση ήταν ο τομέας που επηρεάστηκε περισσότερο». Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Damart διατηρεί δύο καταστήματα στη Λευκωσία, τέσσερα στη Λεμεσό, δύο στην Πάφο κι ένα στη Λάρνακα.


Τέλος, η εταιρεία ενίσχυσε πολύ την επικοινωνία της με outdoor διαφημίσεις και μηνύματα sms, που είχαν πολύ καλό αποτέλεσμα.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο