Αλφαμέγα: Αύξηση σε πωλήσεις και πελατολόγιο

Ιδιαίτερα θετική και δυναμική χρονιά ήταν το 2012 για τις Υπεραγορές Αλφαμέγα.
Όπως μας είπε, ο διευθυντής marketing Υπεραγορών Γιώργος Θεοδότου, παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς και το γεγονός ότι η κρίση αναπόφευκτα έχει επηρεάσει και το λιανεμπόριο, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα παρουσίασαν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις και στους πελάτες τους, με αποτέλεσμα την κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς. «Και οι έξι υπεραγορές μας είχαν άνοδο ως προς την επισκεψιμότητά τους», τόνισε ο κ. Θεοδότου, επισημαίνοντας ότι η διεύθυνση της υπεραγοράς λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του καταναλωτή και τις συνθήκες που επικρατούν,  χαμήλωσε τις τιμές της σε αρκετά προϊόντα. «Αυτό δηλώνεται και στο σλόγκαν μας “και φθηνά και Αλφαμέγα”, είπε.

Και πρόσθεσε: «Η μεγάλη ποικιλία προϊόντων εγχώριων και εισαγόμενων, τα οποία προσφέρονται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, η ποιότητα, η άριστη εξυπηρέτηση από το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό, το βολικό, ευχάριστο και μοντέρνο περιβάλλον των υπεραγορών μας, είναι οι παράγοντες που τις έχουν θέσει ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Οι καταναλωτές αγκάλιασαν με ιδιαίτερη θερμότητα τόσο τις προσφορές όσο και τη νέα οικογένειά μας τη “Social Family”». Επισήμανε ότι το νέο κανάλι των υπεραγορών, η «Social Family Card» αποτελεί την επένδυση της Αλφαμέγα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανοίγοντας δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες που τα χρησιμοποιούν.


Επιπλέον, πριν από ένα χρόνο τέθηκε σε λειτουργία η υπεραγορά Αλφαμέγα στην Πάφο. «Ήταν ένα εγχείρημα που τέθηκε σε εφαρμογή μετά από επισταμένη μελέτη», τόνισε ο κ. Θεοδότου. «Η αγορά της Πάφου είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς και θεωρούμε ότι η επαρχία είχε ανάγκη από τη δημιουργία μιας υπερσύγχρονης υπεραγοράς, η οποία σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, ενώ του έδωσε τη δυνατότητα να προμηθευτεί όλα όσα ζητά, γρήγορα και εύκολα», ανέφερε. Υπογράμμισε τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών και τα θετικά τους σχόλια, στηρίζοντας την υπεραγορά, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα η πρώτη χρονιά λειτουργίας της να είναι αντάξια των προσδοκιών της διεύθυνσης της εταιρείας. «Θεωρούμε ότι η χρονιά που πέρασε ήταν ιδιαίτερα αποδοτική και το εγχείρημά μας να επεκταθούμε στην αγορά της Πάφου ήταν μια πολύ σωστή κίνηση. Έχουμε λάβει πολλά θετικά μηνύματα και σχόλια, ενώ παράλληλα η ανταπόκριση του κόσμου είναι συνεχής και αυξανόμενη. Όπως προσδοκούσαμε η Υπεραγορά Αλφαμέγα Πάφου έχει ήδη γίνει η “λατρεία” των καταναλωτών της περιοχής», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe