Φάρμα Πολυκάρπου: Σχεδιάζει επέκταση στη Λευκωσία

Σχέδια για επέκταση και στη Λευκωσία έχει η Φάρμα Α.Π. Πολυκάρπου και Υιοί Λτδ. Όπως τόνισε ο operations manager της εταιρείας Αντρέας Πολυκάρπου, ήδη γίνονται συζητήσεις, που ελπίζουν να καταλήξουν σε συμφωνία μέχρι το καλοκαίρι.

Τα προϊόντα της εταιρείας, χαλούμι, χαλούμι ώριμο, τυρί φλαούνας, φρέσκα αναρή, τραχανάς και γιαούρτι, διατίθενται στο παρόν στάδιο σε Λεμεσό και Πάφο.
Το Γαλακτοκομείο Πολυκάρπου λειτουργεί από το 1997, με δική του φάρμα με πρόβατα στο Πραστειό Αυδήμου, οπότε τα προϊόντα του κατασκευάζονται ως επί τω πλείστον από πρόβειο γάλα. «Αγοράζουμε όμως, και αιγινό γάλα για κάποια από τα προϊόντα μας», ανέφερε ο κ. Πολυκάρπου, τονίζοντας ότι τα προϊόντα της εταιρείας έχουν μεγάλη ζήτηση από τον κόσμο, αφού είναι παραδοσιακά και αυθεντικά, χωρίς συντηρητικά ή προσμίξεις.

Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όπως όλους και την Φάρμα Πολυκάρπου, όχι όμως, τόσο στις πωλήσεις όσο στο γεγονός ότι αγοράζονται ακριβά οι ζωοτροφές. «Παλαιότερα αγοράζαμε το κριθάρι €90, τώρα το αγοράζουμε €270. Αυτό έχει ως αλυσιδωτές αντιδράσεις. Όταν ακριβαίνει η πρώτη ύλη, ακριβαίνουν όλα. Είχαμε πολύ καλές προτάσεις για συνεργασία με εταιρείες του εξωτερικού, όμως, λόγω αυτή της κατάστασης, αλλά και του ψηλού κόστους των μεταφορικών δεν μπορούμε να προχωρήσουμε. Προσπαθούμε όμως, για συμφωνίες με καλύτερες τιμές».


Η εταιρεία συμμετείχε τον Νοέμβριο του 2012, για πρώτη φορά στον παγκόσμιο  διαγωνισμό τυριού «World Cheese Awards» έχοντας κατακτήσει το ασημένιο μετάλλιο στην κατηγορία Ημίσκληρου Πρόβειου τυριού. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο Birmingham του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου συμμετείχαν πέραν των 2.500 ειδών τυριού από διάφορες χώρες. Τα τυριά κρίθηκαν από 220 κριτές από 20 χώρες, μεταξύ των οποίων καθηγητές γευσιγνωσίας, αγοραστές, πωλητές και παραγωγοί. «Θέλαμε να δούμε την αντίδραση του κόσμου και των κριτικών στο εξωτερικό και το αποτέλεσμα μάς δικαίωσε. Ο κόσμος ενθουσιάστηκε κι η επιτυχία αυτή μας δίνει ακόμα ένα κίνητρο να συνεχίσουμε να παράγουμε το παραδοσιακό χαλούμι Πολυκάρπου», σημείωσε.

Καταλήγοντας είπε, ότι αυτή η επιτυχία δίνει το έναυσμα στην εταιρεία να συμμετάσχει του χρόνου ξανά στο διαγωνισμό και με πολύ περισσότερα προϊόντα. 

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο