Nestle: Κατοχύρωσε το σχήμα της KitKat

Ένας όχι και τόσο γλυκός πόλεμος έχει φουντώσει για τα καλά ανάμεσα στις σοκολατοβιομηχανίες οι οποίες πλέον αγωνίζονται για να προστατέψουν όχι απλά τα ονόματα των brands τους αλλά ακόμα και το σχήμα των προϊόντων ή σε ορισμένες περιπτώσεις το χρώμα τους.

Κάπως έτσι δίνονται σκληρές μάχες για τα δικαιώματα πάνω σε σοκολατένια αρκουδάκια και κουνελάκια αλλά και χαρακτηριστικά χρώματα όπως το μωβ.
Μετά την έντονη διαμάχη ανάμεσα στην Cadbury και στη Nestlé και την νικηφόρα αίτηση της πρώτης να κατοχυρώσει τα δικαιώματα του «μωβ» στις σοκολάτες της, αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Nestlé να βγει νικήτρια.

Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο βρέθηκε η σοκολάτα KitKat με την Nestlé να πετυχαίνει την κατοχύρωση του γνωστού ορθογώνιου σχήματος της σοκολάτας χωρισμένης σε τέσσερα λεπτά μακρόστενα κομμάτια

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο