Τα ελληνικά Κρι-Κρι ρίχνουν δίχτυα στη Βρετανία

Δυναμική είσοδο και στη βρετανική αγορά επιχειρεί η Κρι - Κρι, στοχεύοντας στην κατάκτηση όσο το δυνατό μεγαλύτερου μεριδίου από τον τζίρο των 80 εκατ. ευρώ που σημειώνουν οι πωλήσεις ελληνικού γιαουρτιού (Greek style yogurt) στην Αγγλία.

Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία έχει υπογράψει ήδη συμφωνία με την Tesco, τη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ- μάρκετ της Μεγάλης Βρετανίας, για τη διάθεση προϊόντων γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, ενώ η συνεργασία αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013.

Στα ράφια της Tesco, τα ιδιωτικής ετικέτας γιαούρτια της Κρι-Κρι θα βρεθούν «αντιμέτωπα» με τα γιαούρτια Total της ΦΑΓΕ, η οποία δραστηριοποιείται στην Αγγλία από το 1981 (το 2005 ίδρυσε και θυγατρική εταιρία, τη FAGE UK), κατέχοντας αυτή τη στιγμή ένα μερίδιο αγοράς που αγγίζει, σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα 21 εκατ. ευρώ.

Όπως σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι-Κρι Παναγιώτης Τσινάβος στο πλαίσιο παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, ο όμιλος επεξεργαζόταν εδώ και καιρό το εξαγωγικό άνοιγμά του στη βρετανική αγορά, και λόγω του μεγέθους της, αλλά και εξαιτίας της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης ελληνικού γιαουρτιού. Η διάθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας προκρίθηκε επίσης σαν πιο κατάλληλη, δεδομένων και των χαρακτηριστικών της αγοράς τροφίμων της Αγγλίας.

Μετά την είσοδό του το βρετανικό κλάδο λιανικής, ο όμιλος «βολιδοσκοπεί» και άλλες υποψήφιες αγορές, μεταξύ των οποίων η ρωσική. Ήδη έχουν γίνει κάποιες πρώτες διερευνητικές ματιές στις εκεί αλυσίδες, ωστόσο προς το παρόν η Κρι-Κρι δεν έχει προχωρήσει σε κάποια συμφωνία. Τοπικός συνεργάτης αναζητείται και στις ΗΠΑ, όπου ο τζίρος από τις πωλήσεις Greek style yogurt κυμαίνεται στο 1,5 δισ., με την Chobani όμως του Τούρκου επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια να κρατά τα ηνία της αμερικάνικης αγοράς.

Αναφορικά με τις υπόλοιπες χώρες στις οποίες ο όμιλος έχει ήδη εξαγωγική δραστηριότητα, το στρατηγικό πλάνο «επιτάσσει» καλύτερα αποτελέσματα στην ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων στην Ιταλία και επέκταση σε χώρες της Μέσης Ανατολής, με επίκεντρο ωστόσο το Ιράκ, όπου η Κρι-Κρι πραγματοποιεί εξαγωγές. Τα μηνύματα μέχρι στιγμής είναι θετικά, με την αύξηση των εξαγωγών στο εννεάμηνο να φτάνει το 16,3%.

Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική της επί ελληνικού εδάφους, η Κρι- Κρι προγραμματίζει για το 2013 επενδύσεις 85 εκατ. ευρώ σε παραγωγικό εξοπλισμό στο γιαούρτι και το παγωτό, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας της μονάδας στις Σέρρες και την αύξηση των αποθηκευτικών χώρων. Τα 3 από τα 5 εκατ. περιλαμβάνονται στο επιχειρηματικό σχέδιο που έχει ενταχθεί στο Ν. 3299.

Έμφαση θα δοθεί τέλος στην αύξηση της παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για τα ελληνικά σούπερ- μάρκετ, με δεδομένο ότι η ζήτηση τους διαρκώς επεκτείνεται, ενώ όσον αφορά τα παγωτά της Κρι-Κρι, στόχος είναι να αυξηθεί η διανομή τους στην Ελλάδα, αλλά και στα Βαλκάνια.

Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο