Φέρτε μια κρέμα σας στην Αλφαμέγα και πάρτε μια Jonhson’s δωρεάν

Μήπως τελειώνει η κρέμα προσώπου σας ή έχει ήδη τελειώσει; Τα πράγματα είναι απλά. Πάρτε το μισογεμάτο ή το άδειο κουτί της στην υπεραγορά Αλφαμέγα και πάρτε μία Jonhson’s Face Cream δωρεάν!


Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται είναι γεγονός. Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια προέρχεται από την εταιρεία διανομής των προϊόντων Jonhson’s στην Κύπρο, την Christodoulides Bros. Όπως μας είπε, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ζήνωνας Μαρκίδης πρόκειται για ένα τεστ μάρκετινγκ που θα γίνει στην Αλφαμέγα για δέκα περίπου μέρες «προκαλώντας» τον καταναλωτή να δοκιμάσει την κρέμα προσώπου Jonhson’s. «Πιστεύουμε πολύ στην αγνότητα του προϊόντος μας, όπως ακριβώς είναι τα βρεφικά προϊόντα της ίδιας εταιρείας. Πιστεύουμε στη σύγκριση κι ότι είναι κάτι που θα ικανοποιήσει τον καταναλωτή, ώστε να συνεχίσει να το αγοράζει», τόνισε.


Η επιλογή του προϊόντος έγινε τυχαία. Ο κ. Μαρκίδης σημείωσε ότι η Jonhson’s έχει λανσάρει πρόσφατα την κρέμα προσώπου με αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα. «Στόχος μας με το προϊόν αυτό είναι η προσωπική υγιεινή. Οι γυναίκες δεν χρησιμοποιούν οτιδήποτε για το πρόσωπό τους, άρα θέλουμε να δείξουμε πόσο καλή είναι η ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος», ανέφερε.


Από την ανταπόκριση των καταναλωτών θα εξαρτηθούν και τα επόμενα βήματα της Christodoulides Bros, αν θα συνεχίσει δηλαδή, με την ενέργεια αυτή ή αν θα κινηθεί διαφορετικά με άλλες ιδέες.


«Θέλουμε να διαφοροποιηθούμε, σε μια περίοδο που η κρίση έχει τον πρώτο λόγο», επισήμανε. Τέλος, πρόσθεσε ότι: «Αν εφησυχαστούμε, η κρίση θα μας οδηγήσει στη θάλασσα. Πρέπει να πάμε αντίθετα από το ρεύμα όπως το ψάρι τόνος, αντίθετα από την κρίση και τέτοιες ενέργειες αποτελούν ένα καλό κίνητρο για τον καταναλωτή».

 

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά