ΚΕΟ: Πτώση τζίρου, αισιοδοξία από MAXCAFE

Μείωση της τάξης του 4,8% παρουσιάζουν οι πωλήσεις της ΚΕΟ κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2012, σύμφωνα με την ενδιάμεση κατάσταση διαχείρισης του ομίλου.

Η εταιρεία αποδίδει την πτώση των πωλήσεις στη συρρίκνωση της αγοράς ευρύτερα αλλά και στον ανταγωνισμό που δέχονται τα προϊόντα της εταιρείας από εισαγόμενα.

Πάντως, η ΚΕΟ τονίζει ότι το λανσάρισμα του νέου, έτοιμου καφέ MAXCAFE που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την εταιρεία αποτελεί την ουσιωδέστερη αλλαγή που αφορά τον όμιλο και μπορεί να δώσει προοπτική ανάπτυξης στην εταιρεία.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο