Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία

Τα μοντέλα i20, i30 και Tucson, δηλαδή τρία από τα μοντέλα της Hyundai, έχουν κατακτήσει την  πρώτη θέση σε έρευνα που έχει διεξαχθεί ανάμεσα σε 14.000 πελάτες στη Γερμανία.

“Τα τρία αυτά μοντέλα είναι από τα πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Οι διακρίσεις που πέτυχαν στη Γερμανία, κερδίζοντας στην έρευνα των εγκύρων, διεθνώς αναγνωρισμένων οργανισμών AUTO TΕST 2017 και J.D. Power αποδεικνύουν ότι η στρατηγική της Hyundai για προσιτή τεχνολογία σε όλους εκτιμάται από τους αγοραστές, όπως αποδεικνύεται από τους ερωτηθέντες στην έρευνα”, δήλωσε ο Thomas Schmid, CEO - Hyundai Motor Europe. “Όλες οι στρατηγικές μας φιλοδοξίες γίνονται πραγματικότητα μέσα από την προσέγγιση Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΜΑΣ. Στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των αγοραστών μας πιο άνετη”.

Οι ερωτηθέντες στην έρευνα AUTO TEST 2017, που έγινε από τον μεγαλύτερο σε κυκλοφορία οδηγό αγοράς, ανέδειξαν στην πρώτη θέση το Tucson και το i20 για το σχεδιασμό, την ποιότητα, την τεχνολογία και την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό στα χιλιόμετρα, που προσφέρει η Hyundai.

Το i20 Blue 1.0 T-GDi ψηφίστηκε πρώτο στην κατηγορία του λόγω της τιμής σε σχέση με τις επιδόσεις τους και το Tucson 1.7 CRDi 2WD θριάμβευσε στην κατηγορία SUV. Σύμφωνα με τους κριτές, το Tucson είναι εφοδιασμένο με τον οικονομικό κινητήρα diesel απόδοσης 115 ίππων PS, με χαμηλό κόστος συντήρησης και ασφάλισης στη Γερμανία, συνδυασμένα με τη λογική τιμή αγοράς του.

Στην έρευνα Vehicle Dependability Study 2017, της J.D. Power, οι αγοραστές του i30 στη Γερμανία είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με το νέο τους αυτοκίνητο. Το i30 αναδείχθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων με μεγάλη διαφορά, με κριτήρια την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ελκυστικότητα και το κόστος συντήρησης.

Η ετήσια έρευνα J.D. Power, που γίνεται σε συνεργασία με το περιοδικό AUTO TEST, ζητά την άποψη 14.000 αυτοκινητιστών στη Γερμανία, για την εμπειρία τους. Τα ευρήματα αποτελούν μια ξεκάθαρη ένδειξη για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι οδηγοί με το αυτοκίνητό τους.

Η έρευνα J.D. Power διεξάγεται στις ΗΠΑ εδώ και 50 χρόνια, ενώ η ερευνητική εταιρεία δημοσιεύει τη δική της αναφορά από το 2002.
 

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας