H OJO συμμετείχε στην Εβδομάδα Κινητικότητας του Δήμου Αραδίππου

H OJO Sun&glasses, ως μέρος του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και μέσα στα πλαίσια της συνεργασίας της με τον Δήμο Αραδίππου, συμμετείχε στην  εκδήλωση του δήμου, για εισαγωγή και προώθηση βιώσιμων τρόπων μεταφοράς αλλά και ευαισθητοποίηση των πολιτών, στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησής στην πόλη τους. Επίσης η παρουσία της OJO sunglasses στο χώρο εκδήλωσης ενίσχυσε τον στόχο και σκοπό της ενημέρωσής για οικολογικές και περιβαλλοντικές προσπάθειες της εταιρείας μας ως προς την ευαισθητοποίησης των κατοίκων της περιοχής και όχι μόνο. Οι παραβρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν διάφορα δώρα από τον OJO Τροχό της Τύχης.
 

Η Κυπριακή εταιρεία OJO, από την αρχή της ίδρυσης της, πριν σχεδόν 12 χρόνια, επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσω διάφορων ενεργειών όπως τοποθέτηση κάδων σε διάφορα σημεία σε Κύπρο και Ελλάδα αλλά και τη δημιουργία οικολογικών προϊόντων φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον. Με τέτοιου είδους ενέργειες, συμβάλει όχι μόνο στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και στην καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας σεβασμού προς το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.  Όπως δήλωσε και ο ιδρυτής της εταιρείας Νίκος Μεσολογγίτης «Εμείς, υποσχόμαστε να είμαστε το πλευρό του δήμου Αραδίππου και να στηρίζουμε τέτοιου είδους ενέργειες έμπρακτά».
 

  

Παράλληλα, η OJO συμμετείχε με τον δικό της τρόπο στο πρωτότυπο διαφημιστικό του Δήμου Αραδίππου για την προώθηση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης για την εβδομάδα Κινητικότητας.  Συγκεκριμένα, πρωταγωνίστρια είναι μια δυναμική γιαγιά που «φοράει τα – OJO- γυαλιά»   στη νεαρή εγγονή της και ξεκινάει με το skateboard της, τις δράσεις που διοργανώνει ο Δήμος Αραδίππου για την εβδομάδα κινητικότητας.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο