Σ. Γιάγκου: Κομβικός παράγοντας στο e-commerce ο συνεργάτης πληρωμών

Τη θέση ότι «οι τεχνολογικές λύσεις πρέπει να ερμηνεύονται από τις επιχειρήσεις, ώστε να λαμβάνονται σωστές στρατηγικές αποφάσεις», εξέφρασε η Στέφανη Γιάγκου, Head of Sales & Merchant Relations της JCC σε μια παρουσίαση του νέου μοντέλου που ακούει στο όνομα «phygital».

Μιλώντας ενώπιον του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η Head of Sales & Merchant Relations της εταιρείας είπε πως η εμπειρία του πελάτη, γενικότερα, θα πρέπει να είναι απλή και μοναδική. Για να γίνει εφικτό, τόνισε, πρέπει να υπάρξει ένας μοντέρνος συνεργάτης πληρωμών. «Τη δεδομένη στιγμή με τα γεγονότα που πρέπει να έχεις μπροστά σου, πρέπει να κάνεις την επιλογή», σχολίασε.

«Άλλαξε την εμπειρία του πελάτη σου μέσα στα καταστήματα», ήταν η προτροπή της κ. Γιάγκου στη συνέχεια που έδωσε ως παράδειγμα την δυνατότητα πληρωμών ακόμη κι από τους διαδρόμους των καταστημάτων, για αποφυγή αναμονής στην ουρά.

Η λογική του «όλα σε μία συσκευή» είναι επίσης ένα προσόν για εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν συνδυαστικά σε κατάστημα και διαδίκτυο.

Στις προτάσεις τις ήταν και τα gift cards, καθώς και οι κάρτες loyalty μέσω των οποίων ο πελάτης δέχεται πόντους επιβράβευσης.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο