Τάσος Βαρδάκης: Επίπονο το επιχειρείν στον αγροτικό τομέα

«Στον τομέα μας το επιχειρείν είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα», δηλώνει ο γενικός διευθυντής της Γ. Βαρδάκης & Υιοί, Τάσος Βαρδάκης, εξηγώντας πως  ο αγροτικός κλάδος επηρεάζεται από πολλούς εξωγενείς και αστάθμητους παράγοντες τους οποίους καθημερινά πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίζει. 

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o Τάσος Βαρδάκης αναφέρεται στους άμεσους στόχους της εταιρείας, οι οποίοι περιλαμβάνουν την περαιτέρω ανάπτυξη των ποσοτήτων της, αλλά και των συνεργασιών της στο εξωτερικό. Ως την μεγάλη πρόκληση, ωστόσο, χαρακτηρίζει το να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί στις εξαγωγές. 

Η Γ. Βαρδάκης & Υιοί, είναι οικογενειακή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην παραγωγή, τυποποίηση, συσκευασία και εμπορία αγροτικών προϊόντων και έχει καταφέρει μέσα στα χρόνια να έχει τζίρο πέραν του 1,5 εκατ. ευρώ και μερίδιο αγοράς της τάξεως του 25%.

Η εταιρεία ήταν υποψηφία στην κατηγορία Μικρομεσαία Επιχείρηση κατά τα 14α IN Business Awards.

Πείτε μας αρχικά κάποια λόγια για την Γ. Βαρδάκης & Υιοί... Ποια είναι η εταιρεία;   

Ο Γεώργιος Βαρδάκης, που ξεκίνησε το εγχείρημα επενδύοντας σε θερμοκήπια ήδη από το 1983, ίδρυσε την εταιρεία το 2003. Διαθέτουμε στην αγορά συσκευασμένες φράουλες και ντομάτες εξαιρετικής ποιότητας τις οποίες παράγουμε με φυσικές μεθόδους και νέες τεχνολογίες, ασφαλείς για τους καταναλωτές και το περιβάλλον.

Σήμερα, η εταιρεία μας έφτασε να εργοδοτεί 25 άτομα μόνιμο και 15 άτομα εποχιακό προσωπικό, ενώ ο τζίρος της έχει φτάσει το 1,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, με βάση υπολογισμούς μας το μερίδιο αγοράς μας είναι στο 23 - 25%.

Πώς είναι το επιχειρείν στον αγροτικό τομέα;

Στον τομέα μας το επιχειρείν είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, επίπονο, που επηρεάζεται από πολλούς εξωγενείς και αστάθμητους παράγοντες τους οποίους  καθημερινά πρέπει να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίζουμε.

Η πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία σας επηρεάζουν;  

Ιδιαίτερα την περίοδο που διανύουμε υπάρχουν σωρεία προβλημάτων και προκλήσεων. Από την μια είναι οι πιέσεις από πελάτες στο εξωτερικό για αύξηση ποσοτήτων και εξαγωγών και από την άλλη οι αυξήσεις πρώτων υλών λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στις δυσκολίες για εξεύρεση προσωπικού, στην γραφειοκρατία και σε άλλα εμπόδια που επηρεάζουν αρνητικά όλες τις επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων κι εμάς.  

Πώς αντιμετωπίζετε όλα τα παραπάνω;

Με το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα που δεν είναι άλλο από την έμφαση στην ποιότητα, τη σταθερότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών μας.   

Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι της εταιρείας σας για το μέλλον; 

Οι άμεσοι στόχοι μας είναι να αναπτύξουμε περαιτέρω τις ποσότητές μας, αλλά και τις συνεργασίες μας στο εξωτερικό. Η μεγάλη πρόκληση, όμως, είναι να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις εξαγωγές.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls