Ετήσια αύξηση 10,5% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών τον Μάρτιο

Οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών κατά τον Μάρτιο 2022, έφτασαν τους 119.870 τόνους, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 10,5% και 23,5% το πρώτο τρίμηνο του χρόνου, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Στατιστική Υπηρεσία Κύπρου.

Άνοδος σημειώθηκε στις προμήθειες πετρελαίου σε αεροπλάνα (297,3%), καθώς και στις πωλήσεις κηροζίνης (61,9%), πετρελαίου θέρμανσης (54,9%), υγραερίου (40,5%), βαρέος μαζούτ (39,5%) και βενζίνης (5,6%). Αντίθετα, μείωση καταγράφηκε στις πωλήσεις ασφάλτου (-50,5%), ελαφρού μαζούτ (-26,1%), πετρελαίου κίνησης (-3,9%), καθώς και στις προμήθειες  πετρελαίου σε πλοία (-7,7%). Όσον αφορά ειδικότερα στις πωλήσεις από πρατήρια πετρελαιοειδών, αυτές παρουσίασαν άνοδο της τάξης του 7,2% στους 59.566 τόνους.

Οι ολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών κατά τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2022 σημείωσαν άνοδο 3,4%. Ενδεικτικά, οι προμήθειες πετρελαίου σε αεροπλάνα αυξήθηκαν κατά 45,2%, οι πωλήσεις της βενζίνης κατά 13,5% και του πετρελαίου κίνησης κατά 10,3%. Τα ολικά αποθέματα πετρελαιοειδών στο τέλος Μαρτίου 2022 μειώθηκαν κατά 28,6% σε σχέση με το τέλος του προηγούμενου μήνα.

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2022, οι ολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών σημείωσαν άνοδο 23,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls