Μείωση στις πωλήσεις μεταχειρισμένων, ασφυξία για καινούργια οχήματα

Μείωση 10% σημειώθηκε στις πωλήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων στην Πάφο κατά το απερχόμενο έτος 2021, σύμφωνα με τον Ανδρέα Σιήκκη, πρόεδρο του Συνδέσμου Εμπορίας Αυτοκινήτων Πάφου (ΠΑΣΥΕΑ)  και Γραμματέα Παγκύπρια. 

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο κ. Σιήκκης ανέφερε πως το 2021 καταγράφηκε μείωση στις πωλήσεις των μεταχειρισμένων οχημάτων της τάξης του 10% που οφείλεται, όπως εκτιμά, στην πανδημία του Covid- 19. Όπως είπε, αρκετές παραγγελίες που υπεγράφησαν, ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας. 

Σε σχέση ωστόσο με τα καινούργια οχήματα δεν σημειώθηκε μείωση στις πωλήσεις τους. Όπως εξήγησε, οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων μετά την αλλαγή των τιμών στην Αγγλία με το Brexit, ήταν περίπου οι ίδιες με τα μεταχειρισμένα οχήματα, οπότε οι αγοραστές προτίμησαν τα καινούργια. 

Πρόσθεσε πως το 202Ι παρατηρήθηκε "ασφυξία" στις πωλήσεις των καινούργιων οχημάτων, σημειώνοντας ωστόσο πως παρά ταύτα οι παραγγελίες των οχημάτων ήταν περισσότερες από τις εγγραφές.

Ερωτηθείς ο κ. Σιήκκης ανέφερε πως στην Πάφο δραστηριοποιούνται 15 μέλη του Συνδέσμου, αλλά οι πωλητές είναι περισσότεροι.

Το 2022 προβλέπεται καλύτερο από το 2021, για διάφορους λόγους, εκτιμά. Όπως, λόγω του ότι οι τράπεζες έχουν πλέον αλλάξει τα κριτήρια τους και παραχωρούν πιο εύκολα δανειοδοτήσεις. Ακόμη, συνέχισε, οι επιχειρήσεις οι οποίες λειτούργησαν δεν βρίσκουν ντόπιο προσωπικό και αναγκάζονται να εργοδοτήσουν από το εξωτερικό και ειδικά από την Ελλάδα. Οι εξ Ελλάδος εργαζόμενοι αναγκάζονται και προχωρούν στην αγορά οχήματος προκειμένου να διευκολυνθούν με τις μετακινήσεις τους, παρατήρησε. 

Όσον αφορά τις ηλικίες των αγοραστών σημείωσε πως είναι νέοι που είτε υπηρετώντας την στρατιωτική τους θητεία, είτε φοιτητές και το αυτοκίνητο τούς είναι αναγκαίο και απαραίτητο. Το ίδιο, συμπλήρωσε, συμβαίνει και με τους ξένους εργαζόμενους, που χρειάζονται το αυτοκίνητο και προχωρούν στην αγορά τους, αλλά και άνθρωποι που αφυπηρετούν.

Πρόσθεσε πως στην επαρχία Πάφου το αυτοκίνητο αποτελεί είδος πρώτης ανάγκης λόγω των περιορισμένων συγκοινωνιών, αλλά και των καιρικών συνθηκών που το καλοκαίρι η υγρασία είναι σε υψηλά επίπεδα.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls