Όμιλος Φώτος Φωτιάδης και LAVAZZA για άλλα δέκα χρόνια στην Ελλάδα

Ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης και ο παγκοσμίου φήμης Ιταλικός Όμιλος Lavazza ανανέωσαν την επιτυχημένη συνεργασία τους για τα επόμενα 10 χρόνια, προσβλέποντας σε νέα και πιο φιλόδοξα σχέδια στην Ελλάδα. Τόσο η Lavazza, όσο και η Beverage World, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, σε ειδική τελετή δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη μεταξύ τους συνεργασία, τα εξαιρετικά αποτελέσματα και τη μεγάλη ανάπτυξη του brand μέσα σε μόλις δύο έτη.

Εστίασαν επίσης, στη δέσμευση τους για παρουσία στην Ελλάδα και στην πολύτιμή αξιοποίηση της σημαντικής εμπειρίας, τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης της Ομάδας της Beverage World στο χτίσιμο μαρκών.

Σε σχετικές δηλώσεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, κ. Παύλος Φωτιάδης, τόνισε την μεγάλη σημασία της νέας συμφωνίας δίνοντας έμφαση στη δέσμευση για ένα κοινό ταξίδι όπου μαζί, στηριζόμενοι στις ίδιες αξίες θα εργαστούν με τον ίδιο ζήλο και πάθος προσφέροντας την μοναδική και αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ Lavazza σε κάθε καταναλωτή στην Ελλάδα όπου κι αν βρίσκεται. Επίσης, ευχαρίστησε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχημένη διετία και την αφετηρία αυτού του μακρόχρονου ταξιδιού.

Ο Chief Commercial Officer της Lavazza κ. Mauro Mantovani, εξέφρασε την ιδιαίτερη περηφάνια για τη συνεργασία μ’ έναν τόσο αξιόπιστο, επαγγελματία και σταθερό συνεργάτη στην Ελλάδα, όπως είναι η Beverage World του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Η Ελλάδα είναι μια σημαντική στρατηγική χώρα για εμάς και αποστολή μας ως μια κορυφαία παγκόσμια μάρκα, είναι να προωθήσει την αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ σ’ όλες τις μορφές του, ανταγωνιζόμενος σ’ όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με μια λέξη κλειδί στην καρδιά όλων όσων κάνουμε- την ποιότητα».

Ο κος Riccardo Codognola, Regional Sales Manager of Lavazza for Greece, δήλωσε με ενθουσιασμό: «2 χρόνια πριν, είχαμε την χαρά να ανακοινώσουμε την έναρξη της συνεργασίας με την Beverage World στην Ελλάδα. Σήμερα είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που γιορτάζουμε μαζί με όλους εσάς, όχι μόνο τους στόχους μας που έχουν επιτευχθεί, αλλά και το ελπιδοφόρο μέλλον που μας περιμένει. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι γεμάτο με μεγαλύτερα επιτεύγματα και αποτελέσματα. Στα μόλις δύο χρόνια της συνεργασίας μας καταφέραμε να πετύχουμε μια πολύ μεγάλη ανάπτυξη κάνοντας τον καφέ Lavazza μία από τις κορυφαίες μάρκες στην Ελληνική αγορά.  )

Η εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε με φόντο την φωτισμένη Αθήνα, στην παρουσία συνεργατών και στελεχών των δύο οργανισμών, καθώς και εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης.

Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών, με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας τους, παρευρέθηκαν το πρωί της ίδιας μέρας στο Training Center της Lavazza στις εγκαταστάσεις της Beverage World στην Αθήνα. Το Training Center της Lavazza, με γραφεία σε 8 πόλεις στην Ιταλία και σε 42 χώρες σ’ όλο τον κόσμο έχει ως στόχο να δημιουργήσει και στην χώρα μας μία κουλτούρα μέσα από την τέχνη του καφέ και μια κληρονομιά γνώσης που αξίζει να διαδοθεί. Το Training Center της Lavazza είναι ένα εξειδικευμένο και πρωτοποριακό κέντρο εκπαίδευσης που ταξιδεύει τους λάτρεις του καφέ, επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, στα μοναδικά μονοπάτια δημιουργίας και γνώσης του καφέ! Από το Coffee Experience, που καλύπτει όλες τις κύριες πτυχές της κουλτούρας του καφέ, από τις ρίζες της μέχρι τη γευσιγνωσία και τις επαγγελματικές μεθόδους παρασκευής, μέχρι το Coffee Design ,την ανακάλυψη καινοτόμων προϊόντων με νέους συνδυασμούς γεύσεων και εργαλεία για την παρασκευή και το σερβίρισμα του καφέ.

Δειτε Επισης

Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar