Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με προϊόντα MasterChef

Νέα προϊόντα Master Chef προσφέρουν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα στο πλαίσιο του νέου προγράμματος ανταμοιβής Stick & Win, εξακολουθώντας να ανταμείβουν τους πελάτες τους για την εμπιστοσύνη τους.

Συγκεκριμένα, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα δίνουν την ευκαιρία στους πιστούς πελάτες τους να αποκτήσουν εντελώς δωρεάν ή σε μειωμένη τιμή, υψηλής ποιότητας δοχεία φύλαξης φαγητού με την επωνυμία και το logo του δημοφιλούς τηλεοπτικού προγράμματος MasterChef. Οι πελάτες, μέσα από το δημοφιλές πρόγραμμα ανταμοιβής των Αλφαμέγα, Stick & Win, μπορούν να αποκτήσουν:

  • Δοχείο ξηρών τροφών 0.65 L
  • Δοχείο ξηρών τροφών 1.6 L
  • Δοχείο ξηρών τροφών 2.5 L
  • Δοχείο ξηρών τροφών 3.3 L
  • Σετ δύο δοχείων
  • Δοχείο ψυγείου 1.8 L
  • Δοχείο ψυγείου 4 L
  • Δοχείο ψυγείου 6.3 L

Υπενθυμίζεται ότι οι Υπεραγορές Αλφαμέγα προσφέρουν κουπόνια μόνο σε ψηφιακή μορφή. Τα εκτυπωμένα κουπόνια έχουν καταργηθεί, στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Ένα ψηφιακό κουπόνι αντιστοιχεί σε κάθε αγορά αξίας €10 σε μια απόδειξη.

Ο πελάτης μπορεί να εξασφαλίσει τα κουπόνια, εγκαθιστώντας το mobile app Stick & Win στη συσκευή του. Επιπλέον, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πρόοδο που καταγράφεται. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα συγκέντρωσης κουπονιών Stick & Win ισχύει μόνο για όσους έχουν κάνει εγγραφή στο πρόγραμμα επιβράβευσης Alphamega Family.

Υπενθυμίζεται ότι η εγγραφή μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας των Υπεραγορών Αλφαμέγα και της εφαρμογής Alphamega Loyalty ή στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών εντός των καταστημάτων.

Τα ψηφιακά κουπόνια θα μοιράζονται και θα εξαργυρώνονται από τις 18 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Φεβρουαρίου 2022, ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Οργανώστε ομοιόμορφα τα ράφια της κουζίνας και του ψυγείου σας, διατηρώντας παράλληλα ξηρές τροφές, φρούτα και λαχανικά αναλλοίωτα, με τα υψηλής ποιότητας δοχεία φύλαξης φαγητού MasterChef!

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls