Ο πετυχημένος διαγωνισμός της Coca-Cola HBC Κύπρου και οι δύο νικήτριες

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola HBC Κύπρου πραγματοποίησε ένα πολύ πετυχημένο διαγωνισμό, μέσω των επίσημων σελίδων της σε Facebook και Instagram, στα πλαίσια της καμπάνιας της «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», δίνοντας την ευκαιρία στους διαγωνιζόμενους να διεκδικήσουν μία Kipling Seoul backpack, κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμες φιάλες αναψυκτικών PET 500ml. Οι τυχερές του διαγωνισμού Δέσποινα Αντωνίου και Γαβριέλλα Ιωάννου παρέλαβαν τα δώρα τους με μεγάλη χαρά!

Μέσα από τη νέα καμπάνια της με τίτλο «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», η Coca-Cola HBC Κύπρου, ενισχύει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του κοινού για το θέμα της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης. H Εταιρεία υποστηρίζει ότι οι συσκευασίες αξίζουν και μπορούν να έχουν παραπάνω από μία ζωή.  Αυτό που είναι απόβλητο κάποιου αποτελεί πρώτη ύλη για κάποιον άλλο. Συνεπώς, θα πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε την συνήθεια της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα μας, για να δώσουμε την ευκαιρία στα υλικά αυτά  να επανενταχθούν, με την απαραίτητη διεργασία, στην παραγωγική διαδικασία, ως καινούργιες συσκευασίες και να μεταβούμε σε ένα πιο βιώσιμό τρόπο ζωής. 

Οι δύο εμβληματικές εταιρείες, Coca-Cola και Kipling, ακολουθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, ένωσαν τις δυνάμεις τους για την δημιουργία μιας πρωτοποριακής συλλογής από ανακυκλωμένα υφάσματα, κατασκευασμένα από φιάλες αναψυκτικών PET 500 ml. Έτσι, μέχρι στιγμής, το ισοδύναμο 272,129 φιαλών PET, που θα κατέληγε σε απορρίμματα και χωματερές, έχει εξοικονομηθεί παράγοντας πολύ όμορφα προϊόντα!

Η The Coca-Cola Company υιοθετώντας πριν μερικά χρόνια το παγκόσμιο όραμα της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», αναδιαμόρφωσε ουσιαστικά τη συνολική προσέγγιση για τις συσκευασίες των προϊόντων της, θέτοντας ως παγκόσμιο στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση μέχρι το 2030, ποσότητας ίσης με το 100% των συσκευασιών της. Η μεγάλη απόφαση της Εταιρείας για συλλογή κάθε συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά και η προώθηση της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησής της, αποτελεί τη βασική στρατηγική προτεραιότητα για την Εταιρεία τα επόμενα χρόνια.

Δειτε Επισης

AstroBank: Προς πώληση αγροτικά τεμάχια
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Με κόστος 1,2 εκατ. «ανασχηματίζει» με ηλεκτρικά τον στόλο οχημάτων του Υπουργικού η Κυβέρνηση
Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο για το FDI screening και η δυστοκία της Κύπρου για συμμόρφωση
«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Προσέλκυση νέων επενδυτών...«Κεφάλαιο κίνησης σε επιχειρήσεις, θα ενσωματωθούν και συγκεκριμένα κίνητρα»
Ικανοποίηση Κεραυνού για Fiscal Monitor του ΔΝΤ-«Επαναβεβαιώνεται η πολύ καλή πορεία της οικονομίας μας»
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία