Τα συλλεκτικά παιχνίδια Natural Powerz έρχονται στα Lidl Κύπρου

Φέτος, η επιστροφή στο σχολείο γίνεται με την πιο ευχάριστη παρέα! Η νέα, συλλεκτική σειρά λούτρινων παιχνιδιών, Natural Powerz, φτιαγμένη από ανακυκλώσιμο υλικό (Repet) έρχεται στα καταστήματα της Lidl Κύπρου για να χαρίσει μοναδικές στιγμές παιχνιδιού σε μικρούς και μεγάλους.

Οι 8 ήρωες, η σταγόνα, ο κεραυνός, η φωτιά, η γη, ο ήλιος, το δένδρο, το ηλιοτρόπιο και ο άνεμος, εμπνευσμένοι από στοιχεία της φύσης, έρχονται για να διασκεδάσουν τα παιδιά, προτρέποντας τα να προστατέψουν και να αγαπήσουν το περιβάλλον. Μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις σούπερ δυνάμεις των ηρώων, την αποστολή τους στο περιβάλλον και φυσικά να διαλέξουν το αγαπημένο λούτρινο παιχνίδι!

Από την Τετάρτη 01.09 μέχρι και τις 10.10, με κάθε 25€ αγορών, παίρνεις από το ταμείο ένα αυτοκόλλητο Natural Powerz. Με τη συμπλήρωση 8 αυτοκόλλητων και με την καταβολή +1,99€ μπορείς να κάνεις δικό σου ένα συλλεκτικό λούτρινο παιχνίδι Natural Powerz της επιλογής σου!

 

Επισκεφθείτε τη Lidl Cyprus

www.team.lidl.com.cy/

www.lidl.com.cy 

www.facebook.com/lidlcy                    

www.instagram.com/lidl_cyprus 

www.twitter.com/Lidl_Cyprus_

www.linkedin.com/company/lidl-cyprus

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls