Οι νέες σοκολάτες Ferrero και η καμπάνια 2,5 εκατ. λιρών

Ο γίγαντας της ζαχαροπλαστικής και των μπισκότων Ferrero δημιούργησε μια τριάδα από «αυθεντικές», σκούρες και λευκές μπάρες Ferrero Rocher που συνδυάζουν τη σοκολάτα της μάρκας με κομμάτια φουντουκιού. Οι σοκολάτες θα αρχίσουν να διανέμονται από τις 9 Αυγούστου.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσης της ανέφερε ότι «οι μπάρες των 90 γραμμαρίων θα παρασύρουν τους λάτρεις της μάρκας να δοκιμάσουν τη σοκολάτα με διαφορετικό τρόπο και τους παραδοσιακούς αγοραστές σοκολάτας να ανταλλάξουν κάτι ξεχωριστό».

Ο όμιλος κατέγραψε «εκπληκτική ανάπτυξη» 26% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τον διευθυντή ανάπτυξης πελατών της Ferrero, Levi Boorer. «Δεν έχουμε δει τέτοια ανάπτυξη εδώ και πολλά χρόνια. Ζούμε σε έναν πολύ μεταβαλλόμενο κόσμο όπου οι τάσεις κατανάλωσης έχουν αλλάξει πολύ».

Οι αγοραστές «επέστρεψαν πίσω σε μάρκες που εμπιστεύονται και έχουν ισχυρές ενδείξεις ποιότητας που συνδέονται με αυτές», δήλωσε ο Boorer. "

Το λανσάρισμα θα υποστηρίζεται από μια ώθηση 2,5 εκατομμυρίων λιρών, συμπεριλαμβανομένης μιας τηλεοπτικής καμπάνιας με επίκεντρο την «εκπληκτική απόλαυση» της μάρκας σε μορφή σοκολάτας. Θα εξερευνήσει «την εμφάνιση, την αίσθηση και τη γεύση για να ενισχύσει τα διακριτικά πολυτελείας του», αναφέρει η εταιρεία.

Είναι το τελευταίο σε μια σειρά κινήσεων από τη Ferrero, η οποία μόλις την περασμένη εβδομάδα πήρε τη μάρκα της Kinder σε μπισκότα με την κυκλοφορία μιας νέας γκάμας «Cards».

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα